МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||
Варіант № 1Глава V. ІНДИВІДУАЛЬНЕ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ № 2 З ДИСЦИПЛІНИ “ВИЩА МАТЕМАТИКА» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЙОГО ВИКОНАННЯ ЗАГАЛЬНІ ПОЯСНЕННЯ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ Індивідуальна робота містить завдання з розділів «Дослідження функцій та побудова їх графіків», «Інтегральне числення», «Диференціальні рівняння» та «Ряди». Основні вимоги до виконання роботи: - самостійність виконання; - своєчасність надсилання роботи; - відповідність номера варіанта, в противному разі робота буде повернена на повторне виконання; - робота повинна бути виконана повністю; - завдання треба розташовувати по порядку за номерами, що вказані в завданні, із збереженням нумерації; - кожне завдання необхідно оформити за такою схемою: умова завдання (переписати у відповідності до свого варіанта); розв’язання задач (має бути обґрунтованим, з наведенням формул, назв відповідних теорем, відомих фактів, якими користувалися); відповідь (повна); - роботу треба виконати в окремому зошиті з полями для зауважень викладача, інтервалами між рядками, без скорочень, розбірливим почерком; - наприкінці роботи наводиться список літератури, ставиться дата її виконання, підпис студента, залишається місце для рецензії. Якщо в роботі допущені помилки, не всі відповіді розкривають зміст питань, вона не зараховується і повертається студенту для доопрацювання (в тому ж зошиті). Роботи, що виконані не самостійно, неохайно, нерозбірливим почерком, а також не за встановленим варіантом, повертаються без перевірки. Завдання для роботи містять 5 варіантів. Номер варіанта залежить від початкової букви прізвища студента.
§2. ЗАВДАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ Варіант № 1
1.Дослідити функцію на монотонність та екстремуми: 2. Дослідити на екстремум функцію 3. Знайти невизначені інтеграли :
а) б)
в) 4. Обчислити визначені інтеграли :
а) б)
5. Обчислити площу фігури, обмежену лініями : і
6. Розв’язати задачу економічного змісту: Функція маргінального доходу підприємства має вигляд 10-0,02x (у гривнях), де - кількість одиниць продукції. Знайти зміну загального доходу, якщо виробництво зросте з 20 до 40 одиниць. 7. Дослідити на екстремум функцію двох змінних: 8. Розв”язати диференціальні рівняння: 1)
2) 9. Знайти область збіжності степеневого ряду:
Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|