Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз продуктивності праці

Продуктивність праці визначається кількістю продукції, яка виробляється за одиницю робочого часу. Продуктивність праці вимірюється як в натуральних показниках (випуск продукції в штуках, тоннах, літрах, метрах тощо), а також в вартісних показниках і трудових вимірниках (нормо-години).

Аналіз продуктивності праці можна проводити у розрізі:

- підприємства в цілому, його окремих структур, підрозділів, цехів і бригад;

- у частковому розрізі (річної продуктивності праці, середньомісячної, середньоденної і середнього динної);

- у розрізі видів діяльності та видів виробництва.

Крім структурно-динамічного аналізу продуктивності праці обов’язково проводиться факторний аналіз з використанням факторної моделі:

Пп = Овп / Чсер.праців.,

або продуктивності праці одного робітника: Пп 1робіт. = Ов.п1 / Чсер.робіт.


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  5. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  6. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  7. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  8. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  9. SWOT-аналіз у туризмі
  10. SWOT-аналіз.
  11. TEMA 13. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
  12. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі




Переглядів: 559

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз складу та руху персоналу підприємства | Аналіз фонду оплати праці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.