МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аналіз складу та руху персоналу підприємства
Трудові ресурси (кадри) підприємства – це сукупність постійних працівників, які отримали необхідну професійну підготовку та (або) мають досвід практичної діяльності і забезпечують господарську діяльність суб’єкта господарювання. Джерелами інформації для аналізу трудових ресурсів є: § первинні документи: особові картки працівників, контракти, трудові угоди, угоди цивільно-правового характеру, штатний розпис, табель обліку робочого часу, листки непрацездатності, акти простоїв, розрахунково-платіжна відомість і т.д. § звітність – ф № 1 «Баланс (Звіт про фінансовий стан)» (3 розділ пасиву), ф № 2 «Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)» (3 розділ), ф. №1 - ПВ – «Звіт з праці», ф. № 6-ПВ «Звіт про кількість працівників, їхній якісний склад та професійне навчання». Аналіз складу та руху персоналу підприємства слід починати з порівняльного аналізу динаміки середньооблікової чисельності персоналу в еквіваленті повної зайнятості (за даними 1-ПВ) та обсягу випущеної продукції, робіт та послуг. Таблиця 2 Узагальнюючий аналіз динаміки чисельності працюючих та виробничої програми підприємства
У процесі аналізу даних такої таблиці спочатку робиться висновок про характер динаміки кожного з показників. Якщо спостерігається стійке зростання обсягів виробничої програми позитивно буде оцінюватись динаміка чисельності до зростання. При спаді виробництва позитивно оцінюється динаміка до зменшення чисельності працюючих. Далі проводиться деталізація аналізу шляхом вивчення змін у чисельності та структурі персоналу підприємства. Таблиця 3 Аналіз складу та структури персоналу підприємства
При оцінці динаміки складових чисельності працюючих, позитивно оцінюється більш високий рівень динаміки робітників. В аналізі трудових ресурсів використовуються відносні показники руху (ротації) персоналу: · коефіцієнт обороту по прийому працівників: Ко.пр. = Чпр. / Чсер. Чпр. – чисельність прийнятих на роботу. · коефіцієнт обороту по звільненню: Ко.зв. = Чзв. / Чсер. Чзв. – чисельність звільнених. · коефіцієнт плинності кадрів: Кпл.=(Чп.р.тд. + Чскор. + Чвл.б) / Чсер ≈10÷15% Чптд – число звільнених в зв’язку з порушенням дисципліни. Чсш – число звільнених в зв’язку з скороченням штатів. Чвб – число звільнених за власним бажанням. Коефіцієнт плинності кадрів є частковим по відношенню до коефіцієнта обороту по звільненню і показує частку звільнених лише з негативних причин.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|