Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації

 

Даною темою передбачено двохгодинну лекцію та семінарське заняття. При підготовці до семінарського заняття необхідно ретельно опрацювати конспект лекції, наявні підручники, навчальні посібники, статті, законодавчі та інші нормативні акти, які характеризують побудову та діяльність судових, правоохоронних органів, а також правозахисних організації в Україні. При потребі законспектувати в робочому зошиті окремі положення, які є, на думку студента, найбільш суттєвими і стосуються даної теми.

Слід мати на увазі, що на сьогодні актуальним питанням є саме остаточне та єдине визнання такого питання, як правоохоронний орган. Чинне законодавство України налічує три закони, в яких зустрічається визнання правоохоронних органів: „Про основи національної безпеки України”, „Про демократичний цивільний контроль над Воєнною організацією і правоохоронними органами”, а також „Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів”.

Усі ці визнання не дуже відрізняються один від одного, але відповідь на таке важливе питання повинен давати лише один закон України. Найбільш вдалим вбачається визнання у Законі „Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів”. Закон не тільки визначає, що це органи, які здійснюють правозастосовні або правоохоронні функції, але також дає перелік таких органів, який може бути доповнений чи зменшений залежно від ситуації.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  4. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  5. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  6. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  7. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  8. Безпечне поводження з хімічними речовинами та рекомендації щодо їх зберігання
  9. ВСТУПНІ МЕТОДИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
  10. Глава 4 Методичні рекомендації щодо розв’язання задач
  11. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  12. Деякі рекомендації керівному складу МНС під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт




Переглядів: 344

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Харківського національного університету | Структурно-логічна схема навчальної дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.