Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Структурно-логічна схема навчальної дисципліни

“Судові та правоохоронні органи України”

       
 
   
 


Адміністративна діяльність
Адміністративне право
ОРД
Історія держави і права зарубіжних країн
Історія вчень про державу і право
Історія України
Філософія
Юридична деонтологія

         
 
Логіка
   
Цивільне право
 
 
Психологія
 
   
 
 
   
Митне право  

 

Питання семінару

1. Поняття правоохоронного органу та правоохоронної діяльності в Україні.

2. Поняття спеціальної правоохоронної діяльності та спеціального правоохоронного органу (служби).

3. Поняття судової та правозахисної діяльності.

4. Предмет дисципліни „Суд, правоохоронні та правозахисні органи України”. Її місце серед інших юридичних дисциплін.

5. Загальна характеристика правового регулювання діяльності суду, правоохоронних і правозахисних органів.

6. Класифікація нормативно-правових актів про діяльність суду, правоохоронних і правозахисних органів.

7. Співвідношення курсу з іншими юридичними дисциплінами.

8. Координація правоохоронної діяльності.

Контрольні запитання

1. Що входить до предмету курсу "Судова влада та правоохоронні органи України"? Що таке метод вивчення курсу?

2. Чи входять суди та адвокатура до складу правоохоронних органів?

3. Що означають і як співвідносяться поняття "законність" і "правопорядок"?

4. Які Ви знаєте нормативні джерела курсу "Судова влада та правоохоронні органи України"?

5. Які ознаки характеризують правоохоронну діяльність?

6. Які основні напрямки є в правоохоронній діяльності?

7. У чому полягає специфіка судової діяльності порівняно з правоохоронною?

8. Які органи належать до системи правоохоронних органів?

9. Розкрийте значення терміну „силові структури”, „контролюючі органи”.

10. Що є спільного і чим розрізняється правоохоронна і правозахисна діяльність?

 


Читайте також:

  1. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  11. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  12. А). Схема с подвижным электродом-инструментом




Переглядів: 702

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації | Основна література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.