Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Осмислення знань учнями.

1. Робота з підручником.

Читання статті "Степи" у підручнику.

2. Відповіді на запитання.

— Чому зону між лісом і степом називають лісостепом?

— Чому в степах дерева ростуть лише по долинах річок і в лісосмугах?

— Чим лісостеп відрізняється від степу? Чому?

— У яку пору року в степах буйно розростаються трави? —- Як рослини пристосувалися до нестачі вологи у степу?

— Наведіть приклади пристосування тварин до життя в степу.

— Які заповідники створено у зоні степу?

3. Робота з фізичною картою України і природних зон (робота в гру­пах).

— Зіставте фізичну карту і карту природних зон України і виконайте такі завдання.

1 група. Які форми земної земної поверхні є в лісостеповій і степовій зонах?

2 група. Які водойми зустрічаються в лісостеповій і степовій зонах?

3 група. Які корисні копалини видобувають у степовій зоні? В яких регіонах?

4 група. Які заповідники діють на території степової зони? Представники груп доповідають про знайдені дані, супроводжуючи свою розповідь показом на карті.

4. Робота в зошитах з друкованою основою

5. Розгадування кросвордів.

Учитель зачитує завдання кросвордів, а учні називають рослину чи тварину і знаходять її серед наочності.

Кросворд №1.

1. Рослина, схожа на вогник з іскра­ми. (Костриця.)

2. Рослина, що любить зариватися в землю. (Тюльпан.)

3. Рослина з чорними ягодами, про неї складено пісню. (Терен.)

4. Дуже гірка рослина з різким ароматом. Худоба її не їсть. (Полин.)

Кросворд №2.

1. Тварина з коротким хобо­том. (Сайгак.)

2. Тваринка, в якої задні ноги в 4 рази довші за передні. (Тушканчик.)

3. Хижий птах, що полює на зайців, мишей, полівок. (Орел.)

4. Маленьке, сіреньке, а хво­стик як шило. (Полівка.)


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 1315

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.