Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III. Актуалізація опорних знань.

1. Бесіда.

— Вивчаючи природні зони нашої країни, ви багато дізналися про охорону природи України. Що особливо вас схвилювало?

— Якої шкоди можуть завдати природі промисловість, сільське господарство, та й сама людина?

— Чи є приклади варварського ставлення до природи в нашому краї?

— Що робиться для того, щоб підприємства не завдавали шкоди природі?

— Розкажіть про свою участь у захисті природи.

— Розкажіть про правила поводження в природі.

— Подумайте, які з них стануть у пригоді вам під час літніх канікул.

2. Розгадування кросворда.

— Відгадавши кросворд, ми прочитаємо назву науки, що допомагає людині охороняти природу.

1. Річкова тварина — будівельник плотин і заплав. (Бобер.)

2. Комахоїдна болотна рослина. (Росичка.)

3. Велика рогата тварина, яка водиться у лісах Карпат і Криму і одержала другу частину назви "благородний". (Олень.)

4. Птах, який на Поліссі відкриває весну. (Лелека.)

5. Степова рослина, яка має довгі вирости, схожі на волосся. (Ковила.)

6. Назва моху, що поширений на болоті. (Сфагнум.)

7. Рідкісний птах, який гніздиться у Чорноморському заповіднику. Друга частина його назви — "шипун". (Лебідь.)

8. Водяна рослина, що має прекрасні білі квіти і велике листя, яке вкриває поверхню води. (Лілія.)


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 630

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Перевірка домашнього завдання. | IV. Повідомлення теми і завдань уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.