III. Актуалізація опорних знань.
1. Бесіда.
— Вивчаючи природні зони нашої країни, ви багато дізналися про охорону природи України. Що особливо вас схвилювало?
— Якої шкоди можуть завдати природі промисловість, сільське господарство, та й сама людина?
— Чи є приклади варварського ставлення до природи в нашому краї?
— Що робиться для того, щоб підприємства не завдавали шкоди природі?
— Розкажіть про свою участь у захисті природи.
— Розкажіть про правила поводження в природі.
— Подумайте, які з них стануть у пригоді вам під час літніх канікул.
2. Розгадування кросворда.
— Відгадавши кросворд, ми прочитаємо назву науки, що допомагає людині охороняти природу.
1. Річкова тварина — будівельник плотин і заплав. (Бобер.)
2. Комахоїдна болотна рослина. (Росичка.)
3. Велика рогата тварина, яка водиться у лісах Карпат і Криму і одержала другу частину назви "благородний". (Олень.)
4. Птах, який на Поліссі відкриває весну. (Лелека.)
5. Степова рослина, яка має довгі вирости, схожі на волосся. (Ковила.)
6. Назва моху, що поширений на болоті. (Сфагнум.)
7. Рідкісний птах, який гніздиться у Чорноморському заповіднику. Друга частина його назви — "шипун". (Лебідь.)
8. Водяна рослина, що має прекрасні білі квіти і велике листя, яке вкриває поверхню води. (Лілія.)
Читайте також: - I. Актуалізація знань учнів
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
- II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|