Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вихователя групи продовженого дня

· Надмірна вимогливість до учня або ліберальне ставлення до нього.

· Імпульсивність педагога, невиваженість прийняття рішень у ситуаціях порушення учнями дисципліни; використання залякування і каральних методик.

· Необ'єктивна оцінка знань, вчинків вихованців.

· Провокування педагогом конфліктних ситуацій.

· Формальне ставлення вихователя до проблем тих учнів, які потребують особливої уваги.

· Невпевненість педагога у правильності своєї поведінки в певних ситуаціях.

· Незнання психології дитячого віку, нерозуміння причин дитячих вчинків.

· Домінування типу мислення вихователя над мисленням дитини.

· Схильність розмежовувати життя групи на дискретні частини - самостійні одиниці, які можуть спершу під час планування (закладаючись вихователем у плануванні роботи групи), а потім у реальному функціонуванні групи організуватись у систему.

· Надміру шанобливе ставлення до знань учнів.

· Применшення ролі виховання - порівняно з навчанням.

· Недооцінка методів зорієнтованих на те, щоб формувати вміння дітей жити в групі, спільно розподіляти обов’язки й діяти.

· Слабка технологізація діяльності групи продовженого дня.

· Домінування ролі вчителя як наглядача й управителя.

· Прагнення вихователя здобути авторитет будь-якою ціною.

· Невиправдана апеляція до керівництва школи з дрібних питань.

· Скарги на дітей батькам, іншим вчителям.

· Невміння співпрацювати з батьками, використовувати їхній потенціал, враховувати те, що змінилися не лише діти а й те, що змін зазнали і їхні батьки.

Професійно-педагогічними протипоказаннями в роботі вихователя ГПД, нажаль, є:

· недовіра до дитини;

· шкідливі звички педагога;

· зовнішня й моральна неохайність;

· грубість, брутальність;

· рукоприкладство;

· безпринципність;

· безвідповідальність;

· звичка давати дітям прізвиська тощо.

 

Методичні аспекти організації

навчально-виховного процесу в ГПД

План

1. Планування та організація навчально-виховного процесу в умовах ГПД.

2. Особливості організації ГПД для першокласників.

2.1. Режим роботи ГПД для 1 класу.

2.2. Методи стимулювання і мотивації пізнавально-розвивальної діяльності першокласників в умовах ГПД.

2.3. Значення відпочинку та розваг на групі продовженого дня для розвитку пізнавальної діяльності першокласників.

3. Специфіка організації навчально-виховної роботи у різновіковій групі продовженого дня.

3.1. Формування колективу дітей різного віку.

3.2. Значення спілкування та умови організації спілкування молодших школярів у різновіковій групі продовженого дня.

3.3. Шляхи та основні практичні дії педагога щодо оптимізації навчально-виховної роботи у різновіковій групі продовженого дня.

Ключові слова: планування, організація, різновікова група, методи стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності, оптимізація навчально-виховної роботи.

Рекомендована література до теми 4.

1. Бех І.Д. Виховання особистості: У 2 кн. Кн.1: Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади: Навч.-метод.видання. – К.: Либідь, 2003. – 280 с.

2. Большакова І. Організація ігрової кімнати в умовах ГПД //Абетка вихователя ГПД /Упоряд. М.Голубенко. – 2-ге вид., стереотипне. – К.: Ред.загальнопед.газ., 2005. –С.30-45.

3. Гордійчук О.Є.Педагогічні умови організації навчально-виховного процесу в різновіковій групі продовженого дня / О.Є.Гордійчук // Історичний досвід, стан та перспективи підготовки педагогічних і соціально-педагогічних кадрів до роботи з різними соціальними групами : Матеріали Міжн.наук.-практ. конф. (Чернівці, 3-5 листопада 2011 р.). – Чернівці : Чернівецький нац.ун-т, 2011. – С.79-81.

4. Єнько Н.М. План роботи групи продовженого дня (І семестр) // Вихователю ГПД: усе для роботи. – Пілотний випуск. – 2011. – С.8-14.

5. Єфіменко Л. Особливості роботи з сестричками в умовах ГПД / Л.Єфіменко // Початкова освіта – 2011. - №22, червень. – С.23-26.

6. Забашта Н.О. Шестирічні першокласники у групі продовженого дня / Н.О.Забашта, Н.О.Шматько. – Х.: Вид-во «Ранок», 2010. – 176 с. – (Практикум вихователя ГПД).

7. Кравчук Л. Методичні рекомендації щодо організації ГПД для першокласників // Абетка вихователя ГПД /Упоряд. М.Голубенко. – 2-ге вид., стереотипне. – К.: Ред.загальнопед.газ., 2005. – С.27-30.

8. Мальцева Т. Організація спілкування молодших школярів у різновіковій групі продовженого дня / Т.Мальцева // Початкова школа. – 2012. - №3. – С.40-41.

9. Москаленко Л. Інновації у плануванні роботи вихователя групи продовженого дня / Л.Москаленко // Початкова освіта. – 2012. - №48, грудень. – С.34-37.

10. Організація навчально-виховного процесу в ГПД / автор-упорядн. О.Є.Гордійчук. – К.: Шкільний сві, 2010. – 120 с.

11. Портнова О. Організація. Планування. Контроль // Абетка вихователя ГПД /Упоряд. М.Голубенко. – 2-ге вид., стереотипне. – К.: Ред.загальнопед.газ., 2005. – С.10-27.


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. Агровиробничі групи грунтів України
  3. Алгоритм вибору групи ЛП для самолікування діареї
  4. Алгоритми групи KWE
  5. Бібліотечні уроки (повідомлення творчої групи).
  6. Блок групи приміщень адміністрації
  7. Блок групи приміщень громадського харчування
  8. Блок групи приміщень громадського харчування
  9. Важливою ознакою класифікації є принцип побудови перетворювачів кодів, згідно з яким їх можна поділити на чотири групи.
  10. Варіанти групи крові
  11. ВДТ залежно від категорії та групи робіт
  12. Взаємодія індивіда та малої групи




Переглядів: 1447

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.