Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ

Важливу роль, у педагогічній діяльності вихователя ГПД, відводиться веденню фахівцем відповідної документації.

Документацію вихователя групи продовженого дня складають:

- режим дня (затверджений директором);

- календарно-тематичний план;

- план вихователя (щоденний);

- журнал ГПД;

- зошит щодо наступності роботи вчителя-вихователя;

- графік провітрювання.

Вагоме значення для роботи вихователя в ГПД відводиться плануванню.

Вимоги до планування роботи вихователя ГПД:

§ плани вихователя обов’язково повинні узгоджуватися з перспективним планом роботи школи;

§ відповідати темі, над якою працює школа;

§ доповнювати план роботи вчителя початкових класів.

Планування роботи ГПД

Ø Календарно-тематичне планування.

Ø Щоденне планування.

Групи подовженого дня для першокласників мають створюватися за наявності відповідних приміщень, можливості забезпечити дітей відповідним харчуванням та денним відпочинком.

Для шкіл із подовженим днем гігієністи рекомендують такий оптимальний набір приміщень:

§ класні кімнати (2,4 кв.м на одного учня);

§ спальні (2 кв.м на місце);

§ приміщення для рекреації (1 кв.м.на місце);

§ відокремлена роздягальня;

§ окреме місце в загальношкільній їдальні.

Якщо площа класної кімнати навчального закладу не дозволяє забезпечити оптимальні умови, можна використовувати спальню як ігрову кімнату або ігрову кімнату як рекреаційну, збільшивши загальну площу цього приміщення на 15-20%. Якщо діти спатимуть там, де гратимуться, приміщення слід обладнати вмонтованими або розкладними ліжками з жорсткою основою.

Для першокласників обов’язковим є щоденний 1,5-2 годинний денний сон, кожному учневі потрібне постійне спальне місце. Під час сну має бути присутній вихователь.

Обов’язковим елементом режиму першокласників також є 2,5-3 годинне перебування на свіжому повітрі (прогулянка та рухливі ігри) не менш як двічі впродовж дня.

Першокласники, які відвідують групу продовженого дня, забезпечуються гарячим харчуванням (сніданок, обід, підвечірок) за нормами, встановленими для шестирічних дітей. Інтервали між прийомами гарячої їжі мають становити 3-4 години.

Режим дня для першокласників не передбачає у другій половині дня годин для самопідготовки. Тому в цей час проводяться заняття чи заходи виховного характеру, за інтересами (малювання, ліплення, рукоділля, настільні ігри, перегляд діафільмів, телепередач, відвідування театрів, виставок, проведення бесід, конкурсів тощо).

Тривалість таких видів діяльності, як читання, музичні заняття, малювання, ліплення, настільні ігри тощо, не має перевищувати 30 хв.

Перегляд діафільмів і телепередач не потрібно проводити частіше 1-2 разів на тиждень з обмеженням тривалості перегляду діафільмів до 30 хв., телепередач – 30-45 хв.

Відвідування кінотеатрів, виставок, екскурсій краще проводити не частіше 1-2 разів на місяць.

Другу половину дня слід використовувати і для прищеплення дітям навичок самообслуговування, засвоєння етичних норм поведінки. Заняття (всього 17 занять), що триває не більше 25-30 хв., проводяться у формі гри 2 рази на місяць.

 

Специфічною, зокрема, є робота вихователя ГПД у різновіковій групі.

За класифікацією Б.Кобзаря, різновікові групи продовженого дня належать до «комбінованого типу»,якому характерний склад учнів із різних класів.

Специфіка в роботі вихователя групи продовженого дня, а саме в різновіковій групі пояснюються:

- різноманітністю домашніх завдань;

- невизначеністю часу на самопідготовку, що призводить до нівелювання процесом проведення виховних годин, які часто бувають зовсім відсутніми.

З.М. 2.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 751

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вихователя групи продовженого дня | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.