Засоби діагностики якості вищої освіти призначені для кількісного та якісного оцінювання навчання студента з навчальної дисципліни «Філософія».
Поточний контроль та підсумкове оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни спрямовані на стимулювання систематичної поточної навчальної та самостійної роботи студентів, підвищення об’єктивності оцінювання їх знань, запровадження здорової конкуренції між студентами у навчанні, виявлення і розвитку їх творчих здібностей.
При розрахунку підсумкової оцінки успішності студента з навчальної дисципліни слід вважати, що кожний вид поточної роботи студента має різну питому вагу у формуванні його знань з навчальної дисципліни. З урахуванням вагомості кожного виду поточної роботи студента успішність його навчання з навчальної дисципліни у підсумку оцінюється у відповідних балах за формулою:
R = A + B + C + D,де
R – підсумковий максимальний бал, що дорівнює 100 і який студент може отримати за успішне виконання усіх видів робіт;
A (лекції) –кількість балів, яку студент може отриматиза роботу з теоретичним матеріалом на лекціях (участь у навчальній діяльності на лекції, ведення конспекту) – надаються лектором (до 5балів – табл. 1).