Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМИ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

№ з/п Назва теми Кількість годин
денна форма заочна форма перепід-готовка спеціа-ліста
1.1 Практичне заняття 1. Елементи механізму конкурентної боротьби: форми, методи, фактори.
2.1 Практичне заняття 2. Конкурентне середовище підприємства 0,5 0,5
3.1 Практичне заняття 3. Теоретичні проблеми забезпечення конкурентоспроможності підприємства.
3.2 Практичне заняття 4. Особливості формування конкурентноспроможної переваги підприємства
4.1 Практичне заняття 5. Системи управління конкурентоспроможністю підприємства
5.1 Практичне заняття 6. Теоретичні підходи щодо визначення «конкурентоспроможність продукції» та її зв’язок з «конкурентоспроможністю підприємства»
6.1 Практичне заняття 7. Конкурентоспроможність товару та методи її оцінки 0,5 0,5
6.2 Практичне заняття 8. Графічні методи оцінки конкурентоспроможності продукції
7.1 Практичне заняття 9. Чинники, що визначають рівень конкурентоспроможності підприємства
7.2 Практичне заняття 10. Методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства 0,5 0,5
8.1 Практичне заняття 11. Методи оцінки конкурентного положення підприємств на ринку 0,5
9.1 Практичне заняття 12. Система конкурентних стратегій підприємства 0,5
9.2 Практичне заняття 13. Конкурентні стратегії у сфері впровадження інновацій.
10.1 Практичне заняття 14. Розробка та забезпечення реалізації програм підвищення конкурентоспроможності
11.1 Практичне заняття 15. Методологічні основи управління якістю
11.2 Практичне заняття 16. Системне управління якістю і конкурентоспроможністю


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  3. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  4. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  5. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  6. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  7. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  8. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  9. Види індивідуальних занять
  10. Види навчальних занять.
  11. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  12. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять




Переглядів: 369

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 11. Менеджмент якості як фундамент підгрунття щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства | ЗМІСТ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.