Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 1.

Визначити рівень конкурентоспроможності продукції за рівнем цін. За умов обмеженості інформації про конкурентів і відносної наближеності якісних характеристик продукції підприємств галузі для визначення приблизного рівня конкурентоспроможності продукції можна застосовувати оцінку такого рівня за співвідношенням цін на аналогічні товари фірм-конкурентів. У таблиці 6.1. представлені ціни на товари підприємств-виробників кондитерських виробів, продукція яких відповідає вищезазначеним умовам.

Необхідно на основі наведених даних розрахувати індекси конкурентоспроможності продукції за ціною для кожного виду продукції кожного підприємства та зробити висновки про рівень конкурентоспроможності продукції ПАТ «Київхліб» «БКК».

Таблиця 6.1

Ціни на продукцію підприємств-виробників кондитерських виробів

Продукція Одиниця виміру Ціни по підприємствах, грн.
ПАТ «Київхліб» «БКК» ПАТ «Київхліб» «Хлібокомбінат №12»” ПАТ «Київхліб» «Хлібокомбінат №11»” ПАТ «ТК Уманьхліб»
Кондитерські борошняні вироби
Печиво кг 48,60 50,26 49,78 -
Бісквіт кг 41,64 52,66 - -
Тістечка кг 37,80 43,78 39,94 53,04
Кекси кг 31,20 34,85 - -
Пряники кг 13,80 12,24 - -

Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 566

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Частки ринку виробників в сегменті шоколаду та шоколадних виробів в Україні у 2008-2012р.р. | Задача 2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.