Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахунок показників конкурентоспроможності модульної котельні

Показник Питома вага показника Корпорація «Колві» «Укрінтерм»
Парамет-ричний індекс Виважений параметричний індекс Парамет-ричний індекс Виважений параметричний індекс
1. Показники якості:
1.1 Потужність 0,5   1,25  
1.2 Екологічність 0,35   0,8  
1.3 Ергономічність 0,15   0,8  
  Всього ?   ?   ?
2. Вартісні показники:
2.1 Ціна (однієї модульної котельні), грн.. 0,7  
  Всього ?   ?    
3. Маркетингові показники:
3.1 Імідж підприємства 0,1 0,1 1,43  
3.2 Рівень усвідомленості про котельну установку 0,1 0,1 1,43  
3.3 Доставка 0,3 0,3  
3.4 Передпродажний сервіс 0,2 0,2 1,25  
3.5 Надання знижок 0,3 0,3 0,5  
  Всього ?   ?   ?

 

Визначивши інтегральний показник за якісними, вартісними та маркетинговим параметрам, занести в таблицю 7.7 та розрахувати інтегральний показник конкурентоспроможності. Надати відповідні висновки.

Таблиця 7.7

Інтегральні показники конкурентоспроможності

Інтегральні показники Корпорація «Колві» ПАТ “Укрінтерм”
1. Інтегральний показник за якісними параметрами ? ?
2. Інтегральний показник за вартісними параметрами ? ?
3. Інтегральний показник за маркетинговими параметрами ? ?
  Загальний інтегральний показник конкурентоспроможності ? ?

 

 

Практичне заняття 8. Графічні методи оцінки конкурентоспроможності продукції

Мета завдання: освоєння методики побудови багатокутника «конкурентоспроможності продукції»

 

План заняття

1. Графічний метод оцінки конкурентоспроможності продукції.

2. Конкретні методики оцінки рівня конкурентоспроможності продукції.

Література: [5; 8; 9; 10; 11; 15; 16; 23]

 

Питання для самостійної роботи

1. Матричні методи оцінки конкурентоспроможності продукції.

 

Твердження.Визначте, правильні чи неправильні твердження.

1. Графічний метод оцінки конкурентоспроможності продукції проводиться на підставі побудови багатокутників конкуруючих між собою товарів різних підприємств-конкурентів.

Так Ні

2. Що вища різниця між споживчою цінністю товару для покупця і ціною, які він за нього платить, то нижчий запас конкурентоспроможності товару.

Так Ні

 

Задача 1.

Здійснити оцінку конкурентоспроможності пральної машини Rainford RWM-1001N, відносно основних її конкурентів, представлених на вітчизняному ринку за допомогою розрахункового інтегрального показника конкурентоспроможності та графічного методу (багатокутника конкурентоспроможності)

Вихідні дані для розрахунку інтегрального показника конкурентоспроможності наведені у таблиці 8.1.

Таблиця 8.1


Читайте також:

  1. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  2. Аеродинамічний розрахунок
  3. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  4. Алгоритм розрахунку основних фінансових показників (коефіцієнтів)
  5. Аналіз відносних показників прибутковості (рентабельності) роботи банку
  6. Аналіз динаміки узагальнюючих показників і факторів
  7. Аналіз конкурентоспроможності рельєфних вінілових шпалер на паперовій основі ЗАТ «Едем» на російському ринку
  8. Аналіз конкурентоспроможності фірм Ж-Ж. Ламбена
  9. Аналіз макроекономічних показників
  10. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  11. Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності підприємств будіндустрії
  12. Аналіз показників валового прибутку і собівартості реалізованої продукції




Переглядів: 664

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення комплексних показників якості за варіантами обробки | Розрахунок інтегрального показника конкурентоспроможност

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.069 сек.