Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи калькулювання виробничої собівартості продукції підприємства

Методи визначення виробничої собівартості продукції умовно можна поділити на такі види:

1. Кошторисний метод передбачає, що до суми кошторису додають інші витрати, що відносяться до собівартості. Виробнича собівартість продукції визначається у такій послідовності:

· із кошторису вираховуються витрати, які не є виробничими і у виробничій собівартості продукції не враховуються (адміністративні, витрати на збут тощо);

· вираховується приріст, додається зменшення залишків май­бутніх періодів;

· додається приріст, вираховується зменшення залишків май­бутніх платежів (відпускних, винагород за стаж праці, витрати на підготовчі роботи перед початком сезону тощо);

· вираховується приріст, додається зменшення залишків неза­вершеного виробництва.

Отримана сума дорівнюватиме виробничій собівартості продукції.

2. Метод підсумування попередньо визначеної собівартості окремих виробів:

, (6.1)

де – загальна собівартість товарної продукції; – кількість найменувань продукції; – собівартість одиниці продукції; – загальний обсяг виробництва продукції і-го виду.

3. Пофакторний метод враховує, що собівартість продукції визначають з урахуванням впливу різноманітних чинників на її формування:

, (6.2)

де – собівартість планового обсягу товарної продукції за рівнем витрат базового (минулого) періоду, m – кількість чинників, які впливають на собівартість продукції в плановому періоді; – зміна собівартості під впливом різноманітних чинників.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  7. IV група- показники надійності підприємства
  8. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  9. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  10. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  11. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  12. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Складання кошторису витрат | Особливості розрахунку собівартості продукції за окремими статтями

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.