Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модуль 3. Соціальне партнерство та трудові спори

(20 балів)

Тема 11. Соціальне партнерство

(3 бали)

Ключові слова:соціальне партнерство, біпартизм, трипартизм, профспілка, право на асоціацію, колективний договір, колективні угоди.

 

Метою вивчення даної теми є ознайомлення студентів з особливостями використання системи соціального партнерства у сучасному світі. Студенти повинні усвідомити принципи, на яких ґрунтується сучасне соціальне партнерство; знати в яких формах воно існує, які суб’єкти в ньому приймають участь, які акти та з якою метою укладають.

Студенти повинні знати що таке право на асоціацію, право на об’єднання у профспілку та які юридичні гарантії у реалізації цих прав надаються за нормами міжнародного права та за національним законодавством. Важлива роль у опануванні цього питання належить розгляду національних моделей представництва інтересів держави, працівників та роботодавців, зокрема співучасті працівників і профспілок в управлінні корпораціями (концернами).

Особливу увагу слід приділити поняттю, значенню та змісту колективного договору як визначального акта соціального партнерства. Незайвим буде і опанування студентами норм, які регулюють порядок укладення колективного договору за міжнародними нормами та нормами національного законодавства.

Після успішного засвоєння зазначених питань студент повинен вміти охарактеризувати соціальне партнерство в Україні в світлі міжнародних стандартів і зарубіжного досвіду.

 

Зміст

 

1. Право на асоціацію та на об’єднання у профспілку. Юридичні гарантії забезпечення та реалізації.

2. Поняття соціального партнерства. Його значення та функції на сучасному етапі.

3. Форми соціального партнерства: біпартизм та трипартизм.

4. Сторони та суб’єкти соціального партнерства. Рівні соціального партнерства.

5. Правовий статус профспілок.

6. Правовий статус організацій роботодавців

7. Моделі представництва трудових колективів на підприємствах.

8. Моделі співучасті працівників і профспілок в управлінні корпораціями (концернами).

9. Акти соціального партнерства.

10. Колективний договір. Його зміст та структура. Процедура укладення колективного договору

 


Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. А природне - соціальне
  3. Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.
  4. Біженці, вимушені переселенці та переміщені особи, трудові мігранти
  5. Біологічне і соціальне в людині
  6. Біологічне, психічне і соціальне у людині
  7. Біологічне, соціальне й культурне в людині
  8. Використання спеціальних моделей відведення земельних ділянок під будівництво (державно-приватне партнерство, індустріальні парки, реконструкція кварталів застарілої забудови).
  9. Виробничі операції, трудові дії, трудовий рух
  10. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  11. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  12. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою




Переглядів: 397

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання до практичних занять | Завдання до практичних занять

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.