Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Електрична схема, керування станційними сигналами

Пояснення. Схема керування сигналами складається з двох основних електричних кіл: контрольно-секційних (КС) і сигнальних (С) реле.

Коло контрольно-секційних реле призначена для контролю умов безпеки руху при встановленні маршруту і відкритті сигналу Контрольно-секційні реле, крім того, по трасі маршруту,- що задається, виключають замикаючі реле, забезпечуючи замикання маршруту.

Після спрацьовування реле КС і вимикання замикаючих реле створюється коло збудження сигнального реле встановлюваного маршруту. При його збудженні на світлофорі включається дозволяючий вогонь, фактичне горіння якого контролюється вогневим реле.

Контрольно-секційні реле встановлюються в наступних функціональних вузлах колійних елементів ЕЦ:

1) по одному на кожну стрілочну чи безстрілочну ізольовану ділянку;

2) по двох на приймально-відправну колію;

3) по одному реле на сигнал (вхідний, вихідний, маневровий);

4) по одному реле на кожен підхід до станції.

При установці маршруту утворюється коло послідовно з'єднаних реле КС, якими контролюються:

а) положення стрілок, що ввійшли в маршрут, (контактами контрольних плюсових і мінусових стрілочних реле ПК, МК і реле зрізу стрілки ВЗ);

б) вільність усієї траси руху потяга (контактами колійних П й стрілочно-колійніх СП реле);

в) відсутність встановлених ворожих маршрутів (контактами виключаючих И, поїзних початкових Н і загальних початкових поїзних і маневрових ОН реле).

Виключаюче реле И, що встановлюється у функціональному вузлі приймально-відправної колії, виключається при установці маршруту і розмикає коло контрольно-секційного реле іншого кінця шляху, чим виключається можливість завдання лобового ворожого маршруту прийому з протилежної сторони станції. Реле И приходить у вихідний (збуджений) стан після звільнення останньої секції в маршруті.

Ворожі маршрути в горловині станції, що збігаються за положенням стрілок, виключаються початковими реле.

Початок маршруту при його встановленні визначається кнопковим (К) і початковим (Н, ОН) реле, що встановлюються по одному на кнопку кожного сигналу. Кнопкове реле збуджується при натисканні кнопки сигналу і виключається при відкритті сигналу. Початкове реле збуджується при натиснутій кнопці сигналу після приведення в належне положення всіх стрілок маршруту і залишається під струмом до звільнення потягом і розмикання першої секції маршруту. У функціональному вузлі перегону фронтовим контактом реле Ж контролюється вільність першої блок-ділянки віддалення.

Коло реле КС розмикається і всі контрольно-секційні реле знеструмлюються при русі потяга, що почався, по маршруті, коли знеструмлюється колійне реле першої секції чи ізольованої ділянки маршруту При скасуванні маршруту коло реле КС розмикається контактами збудженого реле розмикання Р. а контактами реле штучного розмикання РШ виключається можливість завдання маршруту через секцію при її штучному розмиканні.

Сигнальні реле призначені для керування показаннями світлофорів з перевіркою всіх умов безпеки руху поїздів Для цього в схему реле 3 включені контакти реле КС, за допомогою яких контролюється правильність установки і вільність маршруту, а також контакти замикаючих, маршрутних і виключаючих, що перевіряють фактичне замикання маршруту У колі сигнальних реле вихідних світлофорів, крім того, контактами реле ВКЖ контролюється наявність в апараті керування ключа-жезла, що виключає можливість відправлення на перегін чергових потягів до повернення на станцію штовхача чи господарського потяга.

Живлення для збудження сигнальних реле подається через контакти кнопкових реле (ЧК, НЗК тощо) від шин Г (НГ, ЧГ) і МГ. Після відкриття світлофора сигнальне реле блокується через тилові контакти кнопкового реле з перевіркою за допомогою вогневого реле О (ЧЗО) чи вказівного реле дозволяючих показань РУ вхідного світлофора (НРУ) фактичного горіння вогню на світлофорі.

З моменту вступу перших скатів потяга на першу секцію маршруту сигнальне реле виключається і робить закриття світлофора Перекриття світлофора з пульта керування, коли в цьому виникає необхідність, робиться натисканням трупової кнопки скасування маршруту, що забезпечує зняття напруги із шин живлення Г,МГ і кнопки сигналу, що включає кнопкове реле. Це приводить до вимикання кола реле С і його знеструмлення.

На рис. 18, як приклад, наведена схема контрольно-секційних і сигнальних реле для установки маршруту прийому на 3-ю колію по сигналу Ч і маршруту відправлення з 3-й колії по сигналу НЗ

Оформлення розділу. Виконати креслення схеми контрольно-секційних і сигнального реле для заданого маршруту руху потяга і перелічити реле, що беруть участь у роботі цих схем із вказівкою їхнього призначення.

 


Читайте також:

  1. D-тригер з динамічним керуванням
  2. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  3. Автократично-демократичний континуум стилів керування.
  4. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  5. Автоматизація меліоративних помпових стацій. Автоматизація керування помповими агрегатами.
  6. Агресивне керування портфелем акцій
  7. Алгоритми керування ресурсами
  8. Аналіз конструкції рульового керування.
  9. Аналіз умов технічної експлуатації територіально розподілених ПФС екстремальної комп’ютерно-інтегрованої системи керування технологічними процесами обробки даних
  10. Апарати керування пневматичними приводами.
  11. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  12. Блок формування імпульсів керування




Переглядів: 1184

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Коротка характеристика системи ЕЦ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.