МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||
Висновки_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Питання для самоконтролю: 1. Дайте характеристику українського бароко ? 2. Які особливості козацтва визначили його роль у культурній розбудові України ? 3. У чому полягала реформа церкви та освіти в ХVІІ ст . ? 4. Назвіть найважливіші козацькі літописи кінця ХVІІ - середини ХVІІІ ст? 5. Назвіть основні літературні жанри цієї доби ? 6. Що таке панегірики? 7. Яким був образ козака в добу українського бароко ?
( к. ХVІІІ – ХІХ ст..) План лекції:
1. Особливості розвитку української культури в умовах російсько-австрійської експансії. Формування української національної свідомості. 2. Архітектура та образотворче мистецтво. 3. Громадсько-просвітницька діяльність українських товариств.
Основна література:1,2,4,5. Додаткова: 15,16,20,33. 1, 2, 3, 4, 5
Міні – лексикон: українське національне відродження, політична й культурна автономія, романтизм, археографічні комісії, фольклористика, народна жива мова, натуралізм, ідеологія новітнього українства, народно-месіанська ідея.
Читайте також:
|
|||||||||||||
|