МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Тема 12. МЕТОДИ ВИХОВАННЯ1.Визначення МВ.Дефініція методу виховання характеризує внутрішню сторону виховного процесу та інтегрує в собі два поняття: «метод» і «виховання». Ключовим для визначення методу є слово «спосіб», а виховання ми визначили як взаємодію вихователя і вихованця з метою формування особистості для самореалізації в основних сферах життєдіяльності шляхом поповнення нестатків. Поєднуючи попереднє, маємо:
Метод виховання, як і метод навчання, складається з прийомів, дій та операцій. Його реалізація забезпечується наявністю відповідних засобів та умов. Для ефективного використання методів виховання потрібно дотримуватись певних вимог. 6. Відповідність методів виховання загальним його цілям. Якщо суспільство проголосило основним принципом педагогічного процесу принцип гуманізації, то спосіб взаємодії вихователя з вихованцем повинен бути людяним, а основним гаслом цієї взаємодії – теза: не нашкодь. 7. Опора навнутрішні закономірностіформування відповідних якостей. Так, естетичний розвиток дитини здійснюється на основі одних закономірностей, фізичний – на основі інших, закономірності морального розвитку різняться від закономірностей розвитку інтелектуального. Крім цього, щоб виховати певну якість, треба дотримуватись внутрішньої логіки її формування (наприклад: уважність запобігливість турботливість; спостережливість допитливість винахідливість і т. ін.). 8. Орієнтація на активність та самодіяльність вихованця. Танцювати можна навчитись, лише танцюючи, співати – співаючи, вишивати – вишиваючи, а не дивлячись на ці процеси збоку. Сидячи біля телевізора, можна навчитись лише сидіти біля телевізора. 9. Дотримання міри в застосуванні методів виховання (принцип амбівалентності). Якщо перебільшити значення словесного впливу, то згодом загубиться його сенс, відбудеться привикання, і дитина не буде звертати уваги на слова матері (мий руки, мий руки, мий руки ..., наприклад), що стануть звичним шумовим ефектом. 10. Комплексне застосуваннявсіх методів виховання, що доповнюють і продовжують один одного. Слово не повинне розбігатися з ділом і має підтверджуватися прикладом. 2.Класифікації методів виховання являють собою їх угрупування за обраною ознакою. У педагогічній літературі в якості таких ознак фігурують «характер методу» (М.І. Болдирєв, Н.К. Гончаров,
Читайте також:
|
|||||||||
|