Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Досвід емоційно-ціннісних відносин.

· Формування національної самосвідомості та громадянської гідності.

· Гармонізація стосунків між поколіннями (чуття єдиної родини, відродження історичної пам’яті, повага до минулого та пращурів тощо).

· Культивування кращих рис української ментальності: працьовитості, волелюбства, глибинного зв’язку з природою, культу доброго імені, толерантності, доброзичливості, гостинності тощо.

· Прищеплення любові до української культури.

3. Зміст освіти.Зважаючи на те, що освіту ми визначили як процес і результат навчання та виховання, зміст освіти логічно поєднує в собі зміст навчання зі змістом виховання. Якщо зміст навчання визначається соціальним досвідом, а зміст виховання – потребами дитини, то зміст освіти ґрунтується на потребах дитини та соціальному досвіді, спроможному їх задовольнити.

 

Зміст освіти = Зміст навчання + Зміст виховання
(Соціальний досвід) (Потреба дитини)

 

При відсутності одного з компонентів або умов для їх взаємодії, освіта не відбудеться. Так, якщо є певний соціальний досвід, наприклад, з музичного навчання та виховання, але людина не має потреби в ньому, то музичної освіти вона не отримає. Або ж, людина має потребу в планетарній освіті (так хочеться знати, що там у всесвіті), але суспільство ще не напрацювало соціального досвіду стосовно зазначеної галузі, то планетарно освіченою вона не стане. Такий же результат дасть розділення потреб і умов їх задоволення в часі та просторі.

ПП

1. Чи рівнозначні всі чотири складові виховання (розумове, моральне, естетичне, фізичне, трудове)? Свою думку обґрунтуйте.

ПЗ

2. Завдання творчим групам: за аналогією з національним вихованням відпрацюйте цілепокладання для інших напрямків виховної роботи з урахуванням вікового розгалуження дитячої спільноти (доцільно це буде зробити відносно тієї категорії дітей, з якою ви будете працювати під час педагогічної практики).


Читайте також:

  1. III. Актуалізація опорних знань дітей та їхнього життєвого досвіду.
  2. А) Структура економічних відносин.
  3. Аналіз динаміки витрат і крива досвіду
  4. Аналіз зразків узагальненого досвіду,
  5. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  6. Валютна система - це державно-правова форма організації валютних відносин. Слід розрізняти національну, міжнародну (регіональну) та світову валютні системи (ВС).
  7. Валютний кліринг: світовий досвід та його значення
  8. Вибірковість сприймання – це зміна діяльності органів чуття під впливом попереднього досвіду, установок та інтересів людини.
  9. Вивіз капіталу та інвестиції в системі міжнародних економічних відносин. Напрямки та структура вивозу капі­талу. Форми вивозу та розміщення (інвестування) капіталу.
  10. ВИВЧЕННЯ ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ
  11. Види адміністративних правовідносин.
  12. Види правовідносин.




Переглядів: 313

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Знання. | Тема 12. МЕТОДИ ВИХОВАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.