Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Знання.

· Залучення до скарбниці української національної культури (відвідування національних вистав, концертів, вернісажів, виставок тощо; зустрічі з народними умільцями та майстрами мистецтв України.).

· Ознайомлення с національними звичаями та традиціями українського народу.

· Забезпечення гармонійного поєднання культур: української, рідної, культури країни, мова якої вивчається тощо.

Способи діяльності.

· Формування механізмів національного та міжнаціонального спілкування (фестивалі, тижні національної культури, олімпіади, концерти, вечори гумору, тощо.).

· Опанування державною мовою, як мовою ділового та міжнаціонального спілкування.

· Впровадження національних традицій, звичаїв, обрядів у шкільне життя.

· Опанування національними ремеслами тощо.

Досвід творчої діяльності.

· Створення нових добутків національної культури (робота фольклорного театру, творчих майстерень, авторських салонів, створення часопису тощо).

· Розвиток творчих умінь та здібностей.

· Відкриття талантів та створення умов для їх розквіту.

· Розвиток психічних функцій засобами національного виховання тощо.


Читайте також:

  1. Аксіологія права у структурі філософсько-правового знання. Соціальна цінність права.
  2. Антропологія права в структурі філософсько-правового знання.
  3. Держава і право як об’єкт спеціально-наукового пізнання.
  4. І. Історико-культурні знання.
  5. ІІІ. Літературознавчі знання.
  6. Кожному з відзначених типів методів пізнання відповідають свої форми відображення, специфіка взаємодії суб’єкта і об’єкта пізнання.
  7. Людина і пізнання. Істина і правда
  8. Людина і пізнання. Істина і правда
  9. Методологія наукового пізнання.
  10. Місце етносоціології в структурі соціологічного знання.
  11. Моделювання як спосіб наукового пізнання. Поняття адекватності моделі.




Переглядів: 406

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема10. ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ | Досвід емоційно-ціннісних відносин.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.063 сек.