Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Історико-культурні знання.

1. Відомості про період, у рамках якого відбуваються події даного твору:

– історичні відомості про місце дії у творі;

– відомості про географічні умови;

– відомості про політичні умови;

– відомості про соціальні умови (соціальні класи, устрій життя тощо);

– відомості про економічні умови (господарство, майновий стан і т. ін.).

2. Відомості про побут зображуваної епохи:

– одяг;

– їжа;

– житло;

– меблі тощо.

3. Відомості про особливості культури даної епохи:

– освіта і наука;

– традиції та звичаї;

– мистецтво: живопис, музика тощо;

– міфологія;

– релігія;

– культурні явища.

ІІ. Біографічні відомості про письменника.

1. Життєва доля.

2. Творчий шлях.

3. Світогляд.

4. Суспільно-політична діяльність.


Читайте також:

  1. Аксіологія права у структурі філософсько-правового знання. Соціальна цінність права.
  2. Антропологія права в структурі філософсько-правового знання.
  3. Держава і право як об’єкт спеціально-наукового пізнання.
  4. Знання.
  5. ІІІ. Літературознавчі знання.
  6. Кожному з відзначених типів методів пізнання відповідають свої форми відображення, специфіка взаємодії суб’єкта і об’єкта пізнання.
  7. Людина і пізнання. Істина і правда
  8. Людина і пізнання. Істина і правда
  9. Методологія наукового пізнання.
  10. Місце етносоціології в структурі соціологічного знання.
  11. Моделювання як спосіб наукового пізнання. Поняття адекватності моделі.




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок культурологічного аналізу | ІІІ. Літературознавчі знання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.