МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ.Тема 1. Педагогіка – наука про людину ..........................................................6 1. Педагогіка – наука, практична діяльність, навчальна дисципліна...............6 2. Категорії педагогіки..........................................................................................8 2.1. Навчання...................................................................................................8 2.2. Виховання.................................................................................................9 2.3. Освіта......................................................................................................10 2.4. Розвиток..................................................................................................11 2.4.1. Вікові особливості школярів...........................................................12 3. Система педагогічних знань..........................................................................18 4. Зв’язок педагогіки з іншими науками...........................................................20 Тема 2. Методологія педагогіки......................................................................23 1. Основні підходи до визначення методології педагогіки……....................23 2. Методи науково-педагогічних досліджень…..............................................25 2.1. Емпіричні методи НПД..........................................................................26 2.2. Теоретичні методи НПД.........................................................................33 2.3. Статистико-математичні методи НПД..................................................35 2.4. Інтегративні методи НПД.......................................................................37 3. Науково-педагогічне дослідження................................................................40
Розділ 2.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ Тема 3. Закони й закономірності педагогічного процесу..........................44 Тема 4. Принципи та правила педагогічного процесу...............................47 1. Понятійний апарат..........................................................................................47 2. Принципи гуманізації ПП..............................................................................48 3. Принципи природовідповідності ПП...........................................................51 4. Принципи культуровідповідності ПП..........................................................54 5. Принципи комплексності ПП.......................................................................56 6. Принципи .системності ПП...........................................................................58 7. Принципи соціальної зумовленості ПП.......................................................61 8. Принципи наукової виваженості ПП...........................................................64 9. Принципи креативності ПП..........................................................................68 Тема 5. Цілі та задачі педагогічного процесу..............................................69 Розділ 3. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ (ДИДАКТИКА) Тема 6. Дидактика як педагогічна теорія навчання.................................73 1. Дефініція...................................................................................................73 2. Навчання як об’єкт дидактики................................................................76 3. Види навчання..........................................................................................79 Тема 7. Зміст навчання..................................................................................81 2. Склад змісту навчання.................................................................................81 2.1. Знання як компонент соціального досвіду та змісту навчання.....81 2.2. Способи діяльності як компонент змісту навчання........................85 2.3. Досвід творчої діяльності як компонент змісту навчання..............87 2.4. Досвід емоційно-ціннісних відносин як компонент змісту навчання……………………………………………………………………90 3. Матеріалізація змісту навчання в державних документах та навчальній літературі..................................................................................91 Тема 8. Методи навчання..............................................................................98 1. Визначення.................................................................................................99 2. Класифікації методів навчання................................................................99 2.1. Класифікація методів навчання за джерелом знань.........................102 2.2. Класифікація методів навчання за пізнавальною активністю школярів……………………………………………………………...112 2.3. Класифікація методів навчання за складом соціального досвіду..................................................................................................113 Тема 9. Форми навчання..............................................................................118 2. Визначення..................................................................................................118 3. Форми організації навчання......................................................................119 4. Організаційні форми навчання………………...………………………...121 3.1. Урок як основна організаційна форма навчання...................................122 3.1.1. Типи уроків та їх структура............................................................122 3.1.2. Нестандартні уроки..........................................................................131 3.1.3. Цілепокладання на уроці.................................................................134 3.1.4. Педагогічний аналіз уроку..............................................................138 3.2. Допоміжні форми навчання....................................................................149 5. Навчальні (освітні) системи......................................................................154 Читайте також:
|
||||||||
|