Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ.

Тема 1. Педагогіка – наука про людину ..........................................................6

1. Педагогіка – наука, практична діяльність, навчальна дисципліна...............6

2. Категорії педагогіки..........................................................................................8

2.1. Навчання...................................................................................................8

2.2. Виховання.................................................................................................9

2.3. Освіта......................................................................................................10

2.4. Розвиток..................................................................................................11

2.4.1. Вікові особливості школярів...........................................................12

3. Система педагогічних знань..........................................................................18

4. Зв’язок педагогіки з іншими науками...........................................................20

Тема 2. Методологія педагогіки......................................................................23

1. Основні підходи до визначення методології педагогіки……....................23

2. Методи науково-педагогічних досліджень…..............................................25

2.1. Емпіричні методи НПД..........................................................................26

2.2. Теоретичні методи НПД.........................................................................33

2.3. Статистико-математичні методи НПД..................................................35

2.4. Інтегративні методи НПД.......................................................................37

3. Науково-педагогічне дослідження................................................................40

 

Розділ 2.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ

Тема 3. Закони й закономірності педагогічного процесу..........................44

Тема 4. Принципи та правила педагогічного процесу...............................47

1. Понятійний апарат..........................................................................................47

2. Принципи гуманізації ПП..............................................................................48

3. Принципи природовідповідності ПП...........................................................51

4. Принципи культуровідповідності ПП..........................................................54

5. Принципи комплексності ПП.......................................................................56

6. Принципи .системності ПП...........................................................................58

7. Принципи соціальної зумовленості ПП.......................................................61

8. Принципи наукової виваженості ПП...........................................................64

9. Принципи креативності ПП..........................................................................68

Тема 5. Цілі та задачі педагогічного процесу..............................................69

Розділ 3. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ (ДИДАКТИКА)

Тема 6. Дидактика як педагогічна теорія навчання.................................73

1. Дефініція...................................................................................................73

2. Навчання як об’єкт дидактики................................................................76

3. Види навчання..........................................................................................79

Тема 7. Зміст навчання..................................................................................81

2. Склад змісту навчання.................................................................................81

2.1. Знання як компонент соціального досвіду та змісту навчання.....81

2.2. Способи діяльності як компонент змісту навчання........................85

2.3. Досвід творчої діяльності як компонент змісту навчання..............87

2.4. Досвід емоційно-ціннісних відносин як компонент змісту навчання……………………………………………………………………90

3. Матеріалізація змісту навчання в державних документах та

навчальній літературі..................................................................................91

Тема 8. Методи навчання..............................................................................98

1. Визначення.................................................................................................99

2. Класифікації методів навчання................................................................99

2.1. Класифікація методів навчання за джерелом знань.........................102

2.2. Класифікація методів навчання за пізнавальною активністю

школярів……………………………………………………………...112

2.3. Класифікація методів навчання за складом соціального

досвіду..................................................................................................113

Тема 9. Форми навчання..............................................................................118

2. Визначення..................................................................................................118

3. Форми організації навчання......................................................................119

4. Організаційні форми навчання………………...………………………...121

3.1. Урок як основна організаційна форма навчання...................................122

3.1.1. Типи уроків та їх структура............................................................122

3.1.2. Нестандартні уроки..........................................................................131

3.1.3. Цілепокладання на уроці.................................................................134

3.1.4. Педагогічний аналіз уроку..............................................................138

3.2. Допоміжні форми навчання....................................................................149

5. Навчальні (освітні) системи......................................................................154


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. I. Фізичні основи механіки
  5. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  6. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  7. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  8. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  9. V розділ. Товарна політика підприємства
  10. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  11. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  12. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій




Переглядів: 360

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перелічене не вичерпує всього розмаїття умов покращення соціально-педагогічного сьогодення. Воно чекає свого продовження в думках і діях педагогів. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.025 сек.