МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тексти модуля й виконуваної програми наведені нижче.Текст модуля: unit Matfu;
interface
Function Tg(x:extended) : extended; // Функція для обчислення тангенса Function Ch(x:extended) : extended; // Функція для обчислення гіперболічного синуса Function Sin2(x:extended) : extended; // Функція для обчислення квадрата синуса
implementation Function Tg; begin Result:=Sin(x)/Cos(x); end; Function Ch; begin Result:=(exp(x)-exp(-x))/2; end; Function Sin2; begin Result:=sqr(sin(x)); end;
end.
Текст зухвалої програми: unit Unit1;
interface
uses Windows, Messages, SysUtils, Classes, Graphics, Controls, Forms, Dialogs, StdCtrls, Buttons, ExtCtrls,MatFu;
type TForm1 = class(TForm) Label1: TLabel; Label2: TLabel; Label3: TLabel; Edit1: TEdit; Edit2: TEdit; Edit3: TEdit; Memo1: TMemo; BitBtn1: TBitBtn; BitBtn2: TBitBtn; RadioGroup1: TRadioGroup; procedure FormCreate(Sender: TObject); procedure BitBtn1Click(Sender: TObject); private { Private declarations } public { Public declarations } end; Type fun = function(x:extended):extended; // Оголошення типу функція var Form1: TForm1;
implementation
{$R *.DFM}
procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject); begin Edit1.Text:='0'; Edit2.Text:='3'; Edit3.Text:='0,3'; Memo1.Clear; RadioGroup1.ItemIndex:=0; end;
procedure Tabl(f:fun;xn,xk,h:extended); // Розрахунок таблиці var x,y: extended; begin x:=xn; repeat y:=f(x); Form1.Memo1.Lines.Add('x='+FloatToStrf(x,fffixed,8,3)+ ' y='+FloatToStrf(y,fffixed,8,3)); x:=x+h; until (x>xk); end;
procedure TForm1.BitBtn1Click(Sender: TObject); var xn,xk,h : extended; begin xn:=StrToFloat(Edit1.Text); // Початкове занчение інтервалу xk:=StrToFloat(Edit2.Text); // Кінцеве значення інтервалу h:=StrToFloat(Edit3.Text); // Крок розрахунку case RadioGroup1.ItemIndex of // Вибір функції 0 : Tabl(tg,xn,xk,h); 1 : Tabl(ch,xn,xk,h); 2 : Tabl(sin2,xn,xk,h); end; end; end.
Оформлення звіту. 1. Для створення звіту використовуйте програму Microsoft Word 2. Звіт необхідно зберегти у текстовому форматі (із розширенням файлу .rtf) 3. Ім'я звіту - ZvitXX.rtf, де ХХ - номер практичної роботи 4. У самому звіті новині бути зазначені: · Номер практичної роботи · Назва практичної роботи Завдання до практичної роботи · До кожного пункту докладно описано хід виконання завдання і зроблена копія екрану · Зроблено висновок до практичної роботи і даються відповіді на питання контролю 5. Після виконання завдань практичної роботи відповісти на тестові питання для самоконтролю. Звіт повинен бути оформлений державною мовою. Література:[17] c. 82-95
Читайте також:
|
||||||||
|