Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації з виконання та оформлення.

Оформлення звіту.

1. Для створення звіту використовуйте програму Microsoft Word

2. Звіт необхідно зберегти у текстовому форматі (із розширенням файлу .rtf)

3. Ім'я звіту - ZvitXX.rtf, де ХХ - номер практичної роботи

4. У самому звіті новині бути зазначені:

· Номер практичної роботи

· Назва практичної роботи Завдання до практичної роботи

· До кожного пункту докладно описано хід виконання завдання і зроблена копія екрану

· Зроблено висновок до практичної роботи і даються відповіді на питання контролю

5. Після виконання завдань практичної роботи відповісти на тестові питання для самоконтролю.

Звіт повинен бути оформлений державною мовою.

Література:[15] 257-264, [3] 195-206.

 

 

Тестові питання для самоконтролю.

1. Діаграма — це:

a. засоби наочного подання даних, які по­легшують порівняння, виявлення, закономір­ності та тенденції даних;

b. порівняльна таблиця;

c. малюнок з колекції Clip Gallery;

d. об'єкт WordArt.

2. Діаграму в середовищі Excel можна ство­рити на:

a. окремому аркуші робочої книги;

b. опублікувати у книзі;

c. намалювати від руки;

d. надрукувати на друкарській машинці.

3. Побудова діаграм у середовищі Excel здійснюється за допомогою:

a. майстра-будівника;

b. майстра-сантехніка;

c. майстра діаграм;

d. немає правильної відповіді.

4. Викликати Майстер діаграм можна:

a. за допомогою спеціальної кнопки на па­нелі інструментів;

b. за допомогою вказівки Правка / Діаграма;

c. натиснувши Ctrl + Alt + Delete;

d. натиснувши Пуск на панелі задач.

5. Маркер даних — це:

a. смуга, область, точка, сегмент, що від­повідає одному значенню, одній комірці ар­куша;

b. олівець для записів;

c.елемент легенди.

d. немає правильної відповіді.

6. Ряд даних — це:

a. набір пов'язаних між собою елементів даних, що відображається на діаграмі;

b. перелік категорій;

c.перелік значень;

d. усе, перераховане в п. 1

7. Майстер діаграм виконує такі функції:

a. керує процесом обчислень;

b. керує процесом створення діаграм;

c. виконує функції прогнозування про­цесів;

d. немає правильної відповіді.

8.Чи можна під час побудови діаграми замінювати між собою категорії та ряди?

a. Так;

b. Ні.

c. Незнаю

d. Немає правильної відповіді

9. Як здійснюється сортуваня даних?

a. меню сервис- сортування – сортування по …

b.меню дані- сортування – сортування по …

c. ПКМ - сортування – сортування по…

d. Немає правильної відповіді.

10. Як здійснюється фільтрація даних?

a. використовуючи кнопку на панелі інструментів;

b. меню дані- фільтр – автофільтр;

c. ПКМ – фільтрування;

d. Немає правильної відповіді.

 

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. III. Виконання бюджету
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  8. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  9. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  10. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  11. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  12. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті




Переглядів: 389

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст і послідовність виконання завдань. | Практична робота №17.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.051 сек.