Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Звіт повинен бути оформлений державною мовою.

Література:[15] c. 305-308, [16] c. 171-174

 

Практична робота №20.

Тема: Розробка і публікація веб-сайту.

Мета: ознайомитися з інтерфейсом візуального редактора FrontPage; навчитися використовувати можливості програми для форматування тексту веб-сторінок, створення гіперпосилань, вставлення графікм і таблиць; навчитися вибирати доменне ім’я для сайту, виконувати реєстрацію на веб-сервері, завантажувати на нього файли, а також популяризувати створений сайт шляхом реєстрації у пошукових системах.

Після виконання роботи студент повинен

знати:принципи ергономічного розміщення інформації на веб-сторінках; поняття колірної схеми веб-сторінки; призначення мови HTML; поняття тегу й атрибуту тегу; методику структурування інформації на веб-сторінках за допомогою таблиць; формати зображень, відео- та аудіокліпів, що публікуються на веб-сторінках;

вміти:запускати на виконання веб-редактор, відкривати й зберігати проекти веб-сайтів, завершувати роботу з редактором; створювати сайти у веб-редакторі за допомогою майстра; застосовувати шаблони для створення сайтів й розробляти власні шаблони; форматувати веб-сторінки та їхні елементи у візуальному режимі; імпортувати у веб-сторінки зображення, аудіо- та відеофрагменти, настроювати параметри їхнього розташування, відображення та відтворення за допомогою веб-редактора; створювати гіперпосилання на основі текстових фрагментів і зображень; розробляти в середовищі веб-редактора сайти, що складаються з кількох веб-сторінок, зв’язаних посиланнями.

Матеріально-технічне оснащення робочого місця: ПК, ОС Windows ХР, Microsoft FrontPage, браузер Internet Explorer.

Інструктаж з техніки безпеки:дотримуватись правил техніки безпеки при роботі в комп’ютерному класі. Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми (через 10 хв. після початку роботи). (Варіант 1).

Питання контролю:

1. Яке призначення програми FrontPage?

2.Які елементи можна вставити в сторінку?

3.Які є режими роботи з сайтом в програмі FrontPage?

4.Які пункти є в меню вікна програми FrontPage?

5.Як у програмі FrontPage створитисписки, вставити графічні об’єкти?


Читайте також:

  1. Алгоритмічна конструкція повторення та її різновиди: безумовні цикли, цикли з після умовою та з передумовою.
  2. Але якщо повірений узнав чи повинен був узнати про припинення доручення, довіритель не виплачує винагороду і не відшкодовує збитки, якщо повірений продовжує виконувати доручення.
  3. Боржник повинен виконати зобов’язання особисто , а кредитор повинен його особисто прийняти – за загальним правилом.
  4. В результаті вивчення дисципліни студент повинен
  5. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  6. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  7. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  8. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. Взаємовідносини муніципальних органів з державною владою.
  12. Вимоги, яким повинен відповідати журналіст




Переглядів: 354

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст і послідовність виконання завдань. | Короткі відомості з теоретичної частини.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.