Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць більша за 10 одиниць або сума десятків більша за 10 десятків.

Мета: ознайомити учнів з прийомом письмового додавання трицифрових чисел з переходом через розряд; закріпити вміння знаходити периметр прямокутника; формувати навички письмового додавання і віднімання трицифрових чисел; розвивати увагу, мислення; виховувати інтерес до предмета.

Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Перевірка домашнього завдання
— Прочитайте розв'язання задачі 657.
— Зачитайте відповіді прикладів на дві дії.
2. Математичний диктант
— Запишіть вирази, знайдіть їх значення.
• На скільки сума чисел 600 і 100 більше різниці цих самих чисел?
• Від суми чисел 500 і 400 відніміть 700.
• До числа 150 додайте різницю чисел 250 і 50.
• Від різниці чисел 770 і 70 відніміть 200.
• Від числа 1000 відніміть суму чисел 600 і 400.
• Від числа 500 відніміть суму чисел 140 і 60. Відповіді:
(600 + 100) - (600 - 100) = 200 (770 - 70) - 200 = 500
(500 + 400) - 700 = 200 1000- (600 + 400) = 0
150 + (250 - 50) = 350 500 - (140 + 60) = 300
3. Робота за картками індивідуального контролю (див. додаток на с 20)
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми будемо вчитися письмово додавати трицифрові числа з переходом через розряд; складати і розв'язувати задачі за коротким записом; обчислювати периметр прямокутника.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Підготовча робота
7 + 8 6 + 7 12-5 14-8
70 + 80 60 + 70 120-50 140-80
2. Пояснення нового матеріалу (с 102, завдання 659)
— Розгляньте запис у підручнику.
368
+225
598
Під час обчислення прикладів такого виду міркуйте так:
— До 8 од. додати 5 од., буде 13 од. 13 одиниць — це 1 дес. і 3 од. Цифру З запишемо під одиницями, а один десяток додамо до десятків. 6 дес. додати 2 дес, буде 8 дес. та ще 1 дес, буде 9 дес Цифру 9 запишемо під десятками.
Тепер додаємо сотні: 3 сотні додати 2 сотні буде 5 сотень. Запишемо цифру 5 під сотнями. Одержимо суму 593.
3. Первинне закріплення нового матеріалу (с 102, завдання 660)
— Знайдіть суми, записуючи числа стовпчиком.
4. Творча робота
— Складіть задачі різних видів за виразом: 325 + 413.
Фізкультхвилинка
V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
1. Складання задачі за коротким записом (с. 102, завдання 661)
— Складіть за коротким записом задачу.
— Що потрібно дізнатися, щоб відповісти на питання задачі? (Скільки було гумок) Скільки дій у задачі? (Дві)
— Розв'яжіть задачу самостійно, склавши до неї вираз. 320 + 245 - 300 = 265 (гум.)
Відповідь: 265 гумок.
2. Робота над задачею на рух (с 102, завдання 662)
— Розгляньте короткий запис задачі.

— Повторіть умову задачі за коротким записом.
— Скільки кілометрів до зустрічі пройшов перший потяг? (246 км)
— Чи можемо ми дізнатися, скільки пройшов другий потяг? (Так. 246 — 20)
— Що запитується в задачі? (Яка відстань між містами?) Розв'язання
1) 246 — 20 = 226 (км) — пройшов другий потяг.
2) 246 + 226 = 472 (км)
Відповідь: 472 км відстань між містами.
3. Робота з геометричним матеріалом (с. 103,завдання 663)
— Що означає знайти периметр прямокутника?
Р& = (З • 2 + 4 • 2) = 14 (см) РА = (1 • 2 + 4 • 2) = 10 (см)
4. Завдання з логічним навантаженням (с. 103, завдання 664)
Відповідь. Він зможе купити лише 4 збірки, використавши при цьому 5 варіантів: 1)Т. Шевченко, І. Франко, Леся Українка, В. Стус; 2) Т. Шевченко, І. Франко, Леся Українка, Ліна Костенко; 3)Т. Шевченко, І. Франко, В. Стус, Ліна Костенко;
4) Т. Шевченко, Леся Українка, В. Стус, Ліна Костенко;
5) Леся Українка, І. Франко, В. Стус, Ліна Костенко.
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
— Поясніть прийом письмового додавання за прикладами: 319 І 128; 684 + 235.
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. С. 103, завдання 665; 666.

 


Читайте також:

  1. Автододавання та автообчислення.
  2. Аксіоми додавання і множення
  3. Алгоритм додавання цілих невід’ємних чисел
  4. Важливим параметром конденсаторів є пробивна напруга конденсатора. Чим вона більша, тим надійніший конденсатор, тим більша енергія може сконцентруватись на ньому.
  5. Види і схеми відбору одиниць
  6. ВИДИ КАЛЬКУЛЯЦІЙНИХ ОДИНИЦЬ
  7. Визначення добутку на множині цілих невід’ємних чисел, його існування та єдиність. Операція множення та її основні властивості (закони).
  8. Визначення суми на множині цілих невід’ємних чисел, її існування та єдиність. Операція додавання та її основні властивості (закони).
  9. Визначення числа одиниць переносу
  10. Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420 – 70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій
  11. Віднімання трицифрових чисел виду 600-270. Периметр трикутника
  12. Віднімання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач, що містять буквені дані.




Переглядів: 2466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МАТЕМАТИКА 10.02 | МАТЕМАТИКА 12.02

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.