Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МАТЕМАТИКА 20.04

Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач.

Мета: вчити учнів розв'язувати рівняння, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною; формувати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; розвивати математичне мовлення, логічне мислення; виховувати товариськість.

Хід уроку.

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Перевірка домашнього завдання
Завдання 990
— Прочитайте розв'язання рівнянь.
х: (27 -19) = 5 42: 6•х = 63
х = 40 х = 9
(39 + 15): х = 9 (68 - 12): х = 2
х = 6 х = 28
Завдання 991
З одного дерева зірвали 16 кг персиків, а з другого — 12 кг. Усі персики розклали в ящики по 7 кг. Скільки використали ящиків? {{16 + 12) : 7 = = 4(ящ.))
— Чи можна цю задачу розв'язати двома способами?
2. Математичний диктант
— Чому дорівнює:
• сума чисел 710 і 290?
• різниця чисел 600 і 150?
• добуток чисел 150 і 2?
• частка чисел 540 і 6?
— Скільки дістанемо, якщо:
• 9 збільшити у 40 разів?
• 5 збільшити у 80 разів?
• 640 зменшити у 8 разів?
• 250 зменшити у 5 разів?
— Я задумала число. Якщо його збільшити в 6 разів, то отримаємо 120. Яке число я задумала?
Відповіді: 1000; 450; 300; 90; 360; 400; 80; 50; 20.
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні па уроці ми повторимо способи розв'язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною.
IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1. Коментоване розв'язування прикладів (с. 15O,завдання 992)
540 : 3 + 180 = 360 64•5 + 48 = 368 600 : 5 • 4 = 480
2. Розв'язування рівнянь за зразком (с. 150, завдання 993)
3. Усне розв'язування задачі (с 151, завдання 994)
Перше число а, друге — у 3 рази більше. Знайти різницю цих чисел, (а — а-3)
4. Колективна робота над задачею (с. 151, завдання 995)
Колективне ознайомлення зі змістом задачі, ЇЇ аналіз. Один учень записує умову і розв'язує задачу. Розв'язання
1) 24 • 2 = 48 (кг) — гречаного меду;
2) 24 + 48 = 72 (кг) — усього меду; 3)72 : 3 = 24 (бай.)
Відповідь: 24 банки використав пасічник.
— На скільки банок з гречаним медом більше, ніж із липовим? (48 : 3 — 24 : :3 = 8(бан.))
ФІзкультхвилинка
6. Офтальмологічна пауза
7. Розв'язування логічної задачі (с. 151, завдання 996)
Сума двох чисел 27. Якщо перший доданок збільшити на 16, а другий зменшити на 8, то чому дорівнюватиме сума? (27 + 16 — 8 = 35)
V. ПІДСУМОК УРОКУ
— Які труднощі виникли під час самостійної роботи?
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 151, завдання 997; 998.

МАТЕМАТИКА 21.04


Читайте також:

  1. Домашнее задание: чтение - в папке (читать словосочетания); математика - в папке (состав числа 6).
  2. МАТЕМАТИКА
  3. Математика
  4. МАТЕМАТИКА 01.04
  5. МАТЕМАТИКА 03.02
  6. МАТЕМАТИКА 04.02
  7. МАТЕМАТИКА 05.02
  8. МАТЕМАТИКА 06.04
  9. МАТЕМАТИКА 10.02
  10. МАТЕМАТИКА 10.03
  11. МАТЕМАТИКА 12.02
  12. МАТЕМАТИКА 12.03




Переглядів: 463

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач. | Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.