Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розв’язання

Обсяг виробництва, що максимізує прибуток підприємства, задається умовою МR = MC. Звідси маємо оптимальний обсяг виробництва для умов монополістичної конкуренції:

20 – 2Q = 3Q – 10, Qм.к. = 6.

Якби підприємство діяло на ринку досконалої конкуренції, то у довгостроковому періоді обсяг виробництва задавався би умовою Р = MR = = MC = LAC min. Тоді

3Q – 10 = 11,

звідси

Qд.к. = 7.

Отже, недовантаження виробничих потужностей становить

Qд.к.– Qм.к. = 1(тис. од. річного випуску).

Відповіді на тести: Б.11.1 б); Б.11.2 в); Б.11.3 в); Б.11.4 б); Б.11.5 а);
Б.11.6 в); Б.11.7 а).

Нормативний рівень

Зміст теми за програмою

· Ознаки і поширення монополістичної конкуренції. Спільні риси та відмінності монополістичної конкуренції порівняно з досконалою конкуренцією та чистою монополією. Кількість товаровиробників і диференціація виробів. Умови вступу до галузі. Нецінова конкуренція за даної ринкової структури.

· Модель поведінки підприємства-монополістичного конкурента. Еластичність попиту за монополістичної конкуренції. Прибутковість і збитковість підприємства у короткостроковому періоді. Визначення оптимального обсягу продажів і цінова політика. Умова досягнення та підтримання беззбитковості у довгостроковому періоді.

· Нецінова конкуренція. Суть і передумови розвитку нецінової конкуренції. Поглиблення диференціації продукту: позитивні наслідки і загрози. Реклама товару. Вплив рекламної діяльності на обсяг продажів і витрат.

· Ефективність монополістичної конкуренції. Наслідки нецінової конкуренції споживачів: діапазон споживчого вибору і втрати вільного часу. Позитивний і негативний аспекти рекламної пропаганди товарів. Надлишкова виробнича потужність, її наслідки для товаровиробника та суспільства в цілому.

Методичні вказівки До самостійного
опрацЮвання матеріалу

Основний зміст даної теми розкривається в підручниках [2]—[13], [15]. Поглиблений теоретичний аналіз проблем наведено в роботах Е. Чемберліна [39, гл. IV, V, с. 93—162] та Дж. Робінсон (Економическая теория несовершенной конкуренции. — М.: Прогресс, 1986. — Гл. 3—5. — С. 88—130); стислий екскурс в історію питання — в статті П. Е. Семюелсона [33, с. 354—370]. Аналіз із застосуванням математики запропоновано в книзі У. Баумоля (Економическая теория и исследование операций / Пер. с англ. — М.: Прогресс, 1965).

Узагальнюючий аналіз і зіставлення ефективності різних ринкових структур найчіткіше викладено у підручнику [8, гл. 7, с. 221—223, 228—230, 234; гл. 8, с. 264, 267].

Скласти уяву про особливості поведінки підприємства на ринку товару за умов невизначеності та ризику можна за підручниками [9, розд. 5, с. 134—158], [15, розд. 9], а також за книгою О. Ястремського [41].


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  3. Алгоритм розв’язання
  4. Алгоритм розв’язання
  5. Алгоритм розв’язання задачі
  6. Алгоритм розв’язання задачі
  7. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  8. Аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування її розв’язання програмним методом
  9. Варіанти для самостійного розв’язання
  10. Визначення оптимального варіанта розв’язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів
  11. Визначення оптимального варіанта розв’язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів
  12. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма




Переглядів: 494

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні терміни | У результаті вивчення теми студент повинен

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.