МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Проектні рішення щодо встановлення меж прибережної захисної смуги Комправдинського водосховищаРозділ ІІІ. «Проектні розробки щодо встановлення прибережної захисної смуги Комправдинського водосховища на території Первомайського району Харківської області» Проектні рішення щодо встановлення меж прибережної захисної смуги Комправдинського водосховища Обмеження у використанні земельних ділянок у прибережних захисних смугах відповідно до статей 87-89 Водного кодексу України [1] спрямовані на охорону і раціональне використання водного фонду з метою створення сприятливого режиму водоохоронних зон і водних об’єктів, попередження їх забруднення та засмічення. У прибережних захисних смугах забороняється розорювання земель (крім підготовки ґрунту для залуження і заліснення), а також садівництво та городництво; зберігання та застосування пестицидів і добрив; влаштування літніх таборів для худоби; будівництво будь яких споруд, у тому числі баз відпочинку, дач, гаражів, та стоянок автомобілів; миття та обслуговування транспортних засобів і техніки; влаштування звалищ сміття, гноєсховищ, накопичувачів рідких і твердих відходів виробництва, кладовищ, скотомогильників, полів фільтрації тощо. Об’єкти, що містяться на землях у прибережній захисній смузі і призначенні для основної та спеціальної водогосподарської діяльності, наприклад водозабірна споруда, об’єкти санітарної охорони, об’єкти рятування людей на воді, очисні споруди тощо можуть експлуатуватися в межах встановлених правил, із додержанням земельного і водного законодавства, правил екологічної безпеки, якщо при цьому не порушується режим їх експлуатації. Контроль за створенням прибережних захисним смуг і водоохоронних зон, а також за додержанням режиму використання їх територій здійснюється місцевими органами виконавчої влади, виконавчими комітетами місцевих рад і державними адміністраціями. Акти встановлення меж прибережних захисних смуг та смуг відведення земель водного фонду затверджуються сільськими (селищними, міськими) радами та передаються їм під охорону. Під час розроблення землевпорядної документації прибережні захисні смуги встановлюються на підставі Водного кодексу України. Однак в даний досить важливою проблемою на даний час є внесення змін в розроблену документацію по встановленню водоохоронних зон і прибережних захисних смуг та винесення їх в натуру. Проект встановлення водоохоронної зони дозволяє встановити межі і статус прибережної захисної смуги в межах населеного пункту (ст. 60 Земельного кодексу) з урахуванням умов, що склались (ст. 88 Водного кодексу), та необхідних на даній ділянці водо-і берегоохоронних заходів щодо впорядкування прибережних захисних смуг і смуг відведення (ст.ст.61, 63 Земельного і ст.ст.89, 91 Водного кодексів України) [1, 4]. Такий підхід дозволяє обґрунтувати оптимальні заходи щодо захисту землевідводу від затоплення і підтоплення, руйнування берегів, охорони вод від забруднення і засмічення в ув’язці з архітектурно-планувальними рішеннями щодо забезпечення цільового використання землевідводу. Водночас оптимізація водоохоронних заходів дозволяє трансформувати прибережну захисну смугу в смугу відведення гідротехнічних споруд по захисту землевідводу від затоплення і підтоплення та розмиву берегів. Ширина смуги відведення, функції якої адекватні прибережній захисній смузі (ст.63 Земельного і ст. 91 Водного кодексів України [1, 4]), визначається у кожному випадку окремо, в залежності від існуючої ситуації, архітектурно-планувальних рішень та запропонованих водоохоронних заходів. Окрім цього, смуга відведення вздовж берегоукріплення може бути функціонально використана для рекреаційних і спортивно-оздоровчих цілей, повністю виконуючи при цьому свої водоохоронні функції, передбачені ст. 88 Водного і ст. 60 Земельного кодексів України [1, 4]. В складі проекту встановлення водоохоронної зони розробляються по суті три проекти: організації рельєфу (насипу чи гідронамиву), берегоукріплення, встановлення водоохоронної зони і прибережної захисної смуги (смуги відведення) та режимів господарювання в її межах. Термін розробки проекту водоохоронної зони 3–6 місяців, в залежності складності, розмірів об’єкту проектування, та забезпечення вихідними даними. Перед погодженням проекту в цілому він направляється на науково-технічну експертизу. До виконання робіт з розробки проекту можуть залучатись наступні установи: Інститут Гідробіології НАН України, Інститут Річтранспроект, Інститут Укрводпроект, Інститут загальної і комунальної гігієни ім. Марзєєва МОЗ України, ДГП «Північгеологія», МіськСЕС, НДІ водогосподарсько-екологічних проблем. Установи що плануються до залучення можуть бути змінені (доповнені) в процесі розробки проекту. Виготовлення технічної документації із землеустрою складається з таких етапів: підготовчі роботи, топографо-геодезичні, картографічні роботи та роботи із землеустрою, камеральні роботи, складання і оформлення матеріалів технічної документації із землеустрою. Топографо-геодезичні, картографічні роботи та роботи із землеустрою виконуються, а результати цих робіт оформлюються відповідно до Законів України "Про землеустрій" [6], "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" [25]. Камеральні роботи виконуються для опрацювання даних, отриманих в результаті проведених топографо-геодезичних робіт, робіт із землеустрою та складання технічної документації із землеустрою. В процесі розробки дипломного проекту було вивчено законодавчу та нормативно-правову базу, а також спеціальну літературу, що регулюють земельні відносини, зібрані, систематизовані і узагальнені основні природні та соціально-економічні відомості про об’єкт дослідження для подальших проектних розробок. З початку роботи над вирішенням питання встановлення прибережної захисної смуги навколо водного об’єкту необхідно скласти структурно-логічну схему, на якій має бути відображені основні показники питання, а в нашому випадку це питання створення нового землекористування (рис. 3.1). Рис. 3.1. Структурно-логічна схема формування землекористування водного фонду Першою складовою цього поєднання є адміністративно-територіальний аспект, який дає обґрунтування формуванню земельної ділянки водного фонду. Але це формування потребує наступного створення єдиної планово-картографічної основи на базі ГІС, АЗІС, створення нової звітності, створення єдиних показників. Другою складовою структурно-логічної схеми є соціально-економічний аспект формування нового землекористування. Він розглядає питання поєднання природно-ресурсного потенціалу і дає соціально-економічне обґрунтування цього поєднання. Наступним є правовий аспект поєднання. Він розглядає та аналізує існуючу нормативно-правову базу країни для вирішення цього питання. На основі цього аналізу складається модель формування нового землекористування на правовому рівні (рис. 3.2.). Ця модель показує шлях затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки. Для розгляду питання встановлення прибережної захисної смуги на території Первомайського району Харківської області було обрано Комправдинське водосховище. Нижче наведений його детальний опис. Суб’єктом права користування виступає Сіверсько-Донецьке басейнове управління водних ресурсів. Замовник – Харківське регіональне управління водних ресурсів. Мета – для догляду за водним об’єктом та прибережною захисною смугою. Метою розроблення Технічної документації є підготовка та оформлення документів, необхідних для оформлення права постійного користування землями водного фонду Комправдинського водосховища разом з прибережною смугою, встановлення контролю за використанням землі та справляння плати за землю. На стадії підготовчих робіт мають бути зібрані данні про наявність, місце розташування та характеристика об’єкту, пошук та вивчення планово-картографічного матеріалу Первомайського району.
Також збираються данні про район розміщення об’єкту, про пункти планової опорної сітки. Зазвичай проводяться консультації з Управлінням Держземагентства у Первомайському районі Харківської області про методику виконання робіт, організації бази для виконання польових робіт. Земельна ділянка водного фонду (Комправдинське водосховище) розташована на території Олексіївської, Правдинської, Одрадівської, Суданської сільських рад Первомайського району Харківської області та межує з Олексіївською, Правдинською, Одрадівською, Суданською сільськими радами (рис. 3.3.). Відповідно до Українського класифікатора цільового використання землі, земельна ділянка віднесена до земель водогосподарських підприємств (код цільового використання – 6.1.). Рис. 3.3. Ситуаційна схема розташування Комправдинського водосховища на території Первомайського району Харківської області
Надання земельної ділянки суттєво не вплине на використання суміжних земельних ділянок. Обмеження господарської діяльності в прибережних захисних смугах регулюється ст. 89 Водного кодексу України [1]. В основу виконання землевпорядних робіт має бути покладено: 1. дозвіл Харківського регіонального управління водних ресурсів про передачу Сіверсько-Донецькому басейновому управлінню водних ресурсів права постійного користування землями водного фонду Комправдинського водосховища на території Первомайського району Харківської області; 2. клопотання Харківського регіонального управління водних ресурсів до Первомайської райдержадміністрації про надання земельної ділянки водного фонду з прибережною захисною смугою (Комправдинське водосховище) в постійне користування для догляду за водним об’єктом та прибережною захисною смугою, на підставі п. 3 ст. 59 Земельного кодексу; 3. розпорядження Первомайської райдержадміністрації про надання дозволу Сіверсько-Донецькому басейновому управлінню водних ресурсів на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право користування на земельну ділянку водного фонду Комправдинського водосховища (з прибережною захисною смугою), розташованої в межах Олексіївської, Правдинської, Одрадівської, Суданської сільських рад Первомайського району Харківської області та її грошової оцінки [4]. Розроблення Технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для оформлення документів, що посвідчують право користування на земельну ділянку водного фонду (Комправдинського водосховища) для догляду за водним об’єктом та прибережною захисною смугою на території Олексіївської, Правдинської, Одрадівської, Суданської сільських рад Первомайського району Харківської області починається з розроблення технічного завдання на виконання робіт по складанню проекту землеустрою земельної ділянки та виносу її в натуру. Характеристика об’єкту: 1. адреса, місце розташування земельної ділянки – Первомайський район Харківської області; 2. загальна площа земельної ділянки – 389,6976 га; 3. умови надання – постійне користування; 4. форма власності – територіальних громад, які управляють земельною власністю безпосередньо (код у відповідності з Українським класифікатором форм власності на землю (УКЦВЗ) – 3.1); 5. код цільового використання відповідно до Українського класифікатора цільового використання землі (УКЦВЗ) – землі водогосподарського призначення (код 6.0), для водогосподарських потреб водогосподарських підприємств – код 6.1. Комправдинське водосховище – середнє руслове водосховище на річці Берека. Розташоване в Первомайському районі Харківської області. Водосховище побудовано в 1973 році по проекту Київського інституту ВНИПИСельЕлектро, та реконструйовано у 1976 році по проекту інституту Харківдіпроводгосп (табл. 3.1) [26]. Читайте також:
|
||||||||||
|