Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Систематичний хід аналізу суміші катіонів I, II та III груп.

Прилади та реактиви: всі прилади та реактиви, необхідні для аналізу катіонів I, II та III груп. Додатково - 2 н розчин амонію карбонату.

 

 

Аналіз розчину без осаду

Розчин (без осаду) який містить суміш катіонів I, II та III груп, досліджують за наступною схемою.

Із окремої проби відкривають NH4+ реактивом Неслера. Після цього до досліджуваного розчину (1,5 мл) додають 3-4 краплі концентрованої хлороводневої кислоти. Осад (1) , який випав, промивають водою (15-20 капель), підкисленим 2 н розчином хлороводневої кислоти та досліджують за ходом аналізу катіонів II групи. Потім роблять пробу на повноту осадження катіонів II групи.

До розчину (1), який містить катіони I та III груп і частково катіони Рв2+ приливають декілька капель концентрованого розчину NH4ОН до лужного середовища, нагрівають до 70-80о С а потім приливають 2 н розчин (NH4)2СО3 в об,ємі , рівному об,єму суміші. Осад карбонатів (2), який випав, відділяють, розчиняють в 5-6 каплях 2 н оцтової кислотита досліджують за ходом аналізу катіонів III групи, попередньо доосадивши катіони Рв2+ додаванням розчину йодиду калію.

У фільтраті (2) після осадження катіонів III групи та Рв2+ залишаються тільки катіони I групи ( NH4+, К+, Na+ ). Для того, щоб дослідити фільтрат на катіони К+, Na+ (катіони NH4+ відкривають із початкового розчину), його випарюють і сухий залишок прожарюють до повного видалення із нього іонів NH4+.Після цього прожарений осад розчиняють в декількох каплях води. Якщо необхідно фільтрують і в одержаному розчині відкривають катіони К+, Na+ відповідними реакціями, додержуючи всіх умов їх проведення.

 


Читайте також:

  1. I група катіонів
  2. II група катіонів
  3. IV група катіонів
  4. V група катіонів
  5. VI група катіонів
  6. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  7. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  8. Алгебра та початки аналізу
  9. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  10. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  11. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  12. Аналіз суміші сухих солей (НДРС).




Переглядів: 1638

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід аналізу катіонів III групи | Аналіз розчину з осадом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.