МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
На методичні вказівки до лабораторних робіт з аналітичної хімії ( якісний аналіз) авторів Т.В. Панасенко, Л.О. Омельянчик, О.В. Ткачук, В.В. ПеретятькоМетою методичних вказівок є допомога студентам напряму підготовки 6.040102 “Біологія” та 6.040106 “Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування” підготуватися до виконання лабораторних робіт з дисципліни “Аналітична хімія”. В даних вказівках систематизовані якісні реакції катіонів за кислотно-лужною класифікацією та аніонів за розчинністю солей Арґентуму та Барію а також наведені схеми розподілу катіонів при їх сумісній присутності. Методичні вказівки включають хід аналізу суміші сухих солей. Значна увага приділена методикам проведення аналітичних реакцій, а також дослідженням отриманих осадів. Методичні вказівки включають контрольні запитання до виконання кожної лабораторної роботи. Методичні вказівки викладені на 60 сторінках машинописного тексту, містять зміст, аналітичні реакції катіонів, аніонів, систематичний хід аналізу, суміші катіонів I – VI груп, аналіз суміші аніонів I –III груп, аналіз суміші сухих солей, список літературних джерел та глосарій. Методичні вказівки до лабораторних робіт з аналітичної хімії (якісний аналіз) для студентів напряму підготовки 6.040102 “Біологія” та 6.040106 “Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування” рекомендувати до друку.
Рецензент: кандидат хімічних наук, доцент кафедри хімії ЗНУ Н.П.Лашко Таблиця 1.
Таблиця 2
Таблиця 3 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|