Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Нюрнберзький та токійський судові процеси

За рішенням Потсдамської конференції утворювався Міжнародний військовий трибунал, який мав засудити воєнних злочинців і злочини, скоєні ними. З 20 листопада 1945 р. до 1 жовтня 1946 р. тривав Нюрнберзький судовий процес над групою головних німецьких воєнних злочинців. Міжнародний військовий трибунал визнав підсудних винними у здійсненні підготовки і веденні агресивних воєн проти миролюбних країн, у порушенні міжнародних договорів та угод, у здійсненні спланованих воєнних злочинів, що проводились з особливою жорстокістю, у злочинах проти людства (знищенні народів за расовими та національними ознаками). Герінгу, Ріббентропу, Кейтелю, Кальтенбруннеру, Розенбергу, Франко та іншим злочинцям (всього 12 чол.) було винесено смертний вирок, деяким (Гесс, Функ) – довічне ув’язнення. Трибунал оголосив злочинним керівний склад нацистської партії, СС, СД, гестапо. Вимога СРСР визнати злочинними організаціями гітлерівський уряд, верховне командування та генштаб не були підтримані. Представник Радянського Союзу заявив про незгоду з рішенням щодо виправдання Шахта та деяких інших німецьких діячів, які фінансували нацистську партію.

Нюрнберзький процес – перший в історії міжнародний суд над групою осіб, які заволоділи державою і перетворили її на знаряддя страшних злочинів. Вперше в юридичній практиці були засуджені державні діячі, відповідальні за агресію і військові злочини, злочини проти людства і людяності. Це було початок процесу очищення Європи від фашизму (нацизму).

У Німеччині у перші повоєнні роки відбулося 2 млн. процесів над воєнними і нацистськими злочинцями. Такий же процес охопив і всі країни Європи. Особливо Францію, Бельгію, Голландію, Норвегію, Югославію, Польщу. В Україні теж відбулись судові процеси над нацистами та їх посібниками, що здійснили злочини на території УРСР. Найбільший з них – Київський процес.

Над головними японськими воєнними злочинцями з 3 травня 1946 р. по 12 листопада 1948 р. у Міжнародному військовому трибуналі для Далекого Сходу проходив Токійський судовий процес (Такі ж процеси відбулися у Владивостоці та Хабаровську). За участь у підготовці та розв’язанні агресивної війни, за здійснення масового знищення мирного населення в окупованих країнах і полонених та інші злочини семи найбільшим злочинцям було винесено смертний вирок, 16 – довічне ув’язнення. Серед страчених були колишні прем’єр-міністр Японії, військовий міністр, представники вищого генералітету.

Вирішення питань подальшого післявоєнного мирного врегулювання дедалі більше ускладнювалось суперництвом між США і СРСР.

 

 

 

З.М. 18. Розвиток культури в 30-40 рр. ХХ ст.

Завдання:

1.Зробити конспект лекції;

2.Підготувати реферат.

 

Теми рефератів:

1.Розвиток науки та техніки в 30-40 рр. ХХ ст..

2.Література 30-40 рр. ХХ ст..

3.Музика30-40 рр. ХХ ст..

4.Театральне мистецтво 30-40 рр. ХХ ст..

5.Кіноматограф 30-40 рр. ХХ ст..


Читайте також:

  1. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  2. Блок 1. Соціально-демографічні та міграційні процеси.
  3. Важелі впливу на процеси розвитку ринку капіталу.
  4. Виділяються три ключові процеси, що дають змогу вирішувати задачі організаційних змін.
  5. Вимоги, яким мають відповідати судові рішення адміністративних судів
  6. Виробничий, технологічний і трудовий процеси
  7. Виробничий, технологічний процеси і їх елементи
  8. Виробничі процеси, їх класифікація і принципи організації
  9. ВИРОБНИЧІ СИСТЕМИ І ПРОЦЕСИ
  10. Вплив нового зовнішньополітичного мислення, американо-радянського співробітництва на світові процеси
  11. Вплив опромінення на процеси старіння
  12. Вплив рослин та тваринних організмів на процеси переносу




Переглядів: 992

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Лекція 18 (2 год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.