Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Місця проведення експертних засідань, приміщення для МСЕК та їх обладнання.

 

Медико-соціальні експертні комісії здійснюють обслуговування населення звичайно за територіальною ознакою. Кожна МСЕК забезпечує експертною допомогою населення прикріплених для обслуговування певних адміністративних утворень – міст, районів, груп районів, областей тощо.

Свої експертні засідання МСЕК проводять, перш за все, у приміщеннях лікувально-профілактичних закладів. Найчастіше це сучасні поліклініки, де є всі необхідні умови для забезпечення якісної експертизи та культурного обслуговування громадян. В деяких випадках, враховуючи можливості, медико-соціальні експертні комісії можуть розміщуватися і в окремих приміщеннях, що надаються їм за рішеннями місцевих органів влади.

Загальні МСЕК працюють на базі звичайних багатопрофільних поліклінік, а спеціалізовані – переважно на базі відповідних профільних диспансерів і клінік.

Крім основної бази експертної роботи, де комісія працює найчастіше, кожна МСЕК має також допоміжні бази. Це центральні поліклініки тих міст і районів, населення яких прикріплене для обслуговування до даної МСЕК.

Прогресивною формою організації експертної роботи є проведення виїздних засідань МСЕК на базі різних лікувальних закладів, а також медсанчастин великих підприємств і господарств. В останньому випадку обслуговування населення здійснюється не за звичайною територіальною, а за виробничою ознакою. Перевагою такої форми засідань є наближення експертної допомоги до місця праці громадян, залучення до вирішення експертних питань представників цих підприємств і господарств, що врешті-решт забезпечує більшу обґрунтованість, якісність медико-соціальної експертизи.

Якщо хворий за станом здоров'я, згідно з висновком ЛКК, не спроможний самостійно з'явитися до МСЕК, огляд проводиться вдома або в тому стаціонарі, де він перебуває на лікуванні. У виняткових випадках (наприклад, коли громадянин проживає у віддаленій, важкодоступній місцевості) медико-соціальні експертні комісії можуть, за згодою хворого, приймати рішення заочно, на підставі представлених медичних та інших необхідних документів (п. 29 Положення про МСЕ).

Базові лікувально-профілактичні заклади надають в користування МСЕК необхідні для роботи приміщення та обладнання. На основній базі роботи комісія повинна мати такі службові приміщення:

- кімната очікування (для хворих);

- кімната для реєстратури та архіву;

- кімната для прийому хворих та їх огляду комісією;

- кабінет голови МСЕК.

В допоміжних базах, при виїздних засіданнях комісії не рідко обходиться лише однією кімнатою, в якій проводиться огляд хворих. Ця експертна кімната має бути просторим приміщенням (25-30 кв.м), адже в ній одночасно може знаходитися біля десятка людей.

Перелік необхідного для роботи медичного та господарського обладнання й інвентаря, що надається в користування МСЕК, затверджений Міністерством охорони здоров'я України. До основного медичного обладнання первинної загальної МСЕК відносяться: ваги медичні, зрістомір, апарат для вимірювання кров'яного тиску, медична трубка(фонендоскоп), аптечка невідкладної допомоги тощо. Медобладнання спеціалізованих комісій доповнюється з врахуванням їх профілю. Санітарний автотранспорт, якщо його немає в постійному користуванні комісії, що необхідний для здійснення виїздних засідань, також надається МСЕК базовим лікувально-профілактичним закладом.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  6. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  7. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  8. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання
  9. А) Методика проведення заняття
  10. А) Методика проведення заняття
  11. А) Методика проведення заняття.
  12. А) Методика проведення заняття.




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Коло осіб, що підлягають направленню на огляд у МСЕК, необхідні при цьому документи. | Загальне уявлення про класичну медико-соціальну експертизу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.