Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальне уявлення про класичну медико-соціальну експертизу.

 

В основі організації експертної роботи МСЕК лежить класична методика медико-соціальної експертизи. Для її правильного розуміння слід згадати про основну мету і наукові принципи МСЕ. Метою експертизи, перш за все, є прийняття обґрунтованого з правової і клінічної точки зору рішення про стан життєдіяльності та працездатності хворого. Як уже згадувалося при вивченні попередніх тем, життєдіяльність і працездатність людини є складними поняттями. Вони залежать від низки пов'язаних між собою факторів. Перш за все, це фактори медико-біологічні та соціальні. Звідси, класична методика експертизи має бути комплексною і включати в себе такі послідовні етапи:

І. Вивчення медико-біологічних факторів життєдіяльності та працездатності(клінічна експертиза).

ІІ. Вивчення соціальних факторів(соціальна, трудова експертиза).

ІІІ. Синтез результатів огляду і прийняття експертного рішення.

Зараз ми розглянемо сутність тільки першого етапу експертизи. Особливості інших етапів будуть вивчатися на семінарському занятті.

 


Читайте також:

  1. IV. Закріплення й узагальнення знань
  2. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  3. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  4. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  5. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  6. VI. Узагальнення та систематизація знань
  7. VI. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань.
  9. VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  10. VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  11. VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  12. АБСТРАГУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ




Переглядів: 339

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Місця проведення експертних засідань, приміщення для МСЕК та їх обладнання. | Методика вивчення медико-біологічних факторів життєдіяльності людини.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.056 сек.