Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Узагальнення та систематизація знань.

1. Складання схеми галузей рослинництва.

2. Відповіді на запитання.

— На які галузі поділяється сільське господарство?

— Що таке рослинництво?

— Як поділяється рослинництво?

— Які рослини називають зерновими? Назвіть їх.

— Які зернові рослини вирощують в Україні? У нашій місцевості? (Учні можуть користуватися картою на с. 162 підручника.)

— Чому рис вирощують у південних районах, а у нас — гречку?

— Де найкраще родить пшениця, кукурудза?

— Для чого вирощують кукурудзу?

— Назвіть серед зернових озимі та ярі рослини.

— Які рослини називають технічними? Назвіть їх.

— Які технічні культури вирощують у нашій місцевості?

— У яких умовах овочі дають найкращий урожай?

— Які рослини відносяться до овочів?

— Як в Україні розвинуте плодівництво?

— Яке значення для людей мають овочі і фрукти?

— Які фруктові дерева і кущі ростуть у нашій місцевості? Біля вашого дому?


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 713

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Осмислення знань учнями. | VII. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.