VI. Узагальнення та систематизація знань.
1. Складання схеми галузей рослинництва.
2. Відповіді на запитання.
— На які галузі поділяється сільське господарство?
— Що таке рослинництво?
— Як поділяється рослинництво?
— Які рослини називають зерновими? Назвіть їх.
— Які зернові рослини вирощують в Україні? У нашій місцевості? (Учні можуть користуватися картою на с. 162 підручника.)
— Чому рис вирощують у південних районах, а у нас — гречку?
— Де найкраще родить пшениця, кукурудза?
— Для чого вирощують кукурудзу?
— Назвіть серед зернових озимі та ярі рослини.
— Які рослини називають технічними? Назвіть їх.
— Які технічні культури вирощують у нашій місцевості?
— У яких умовах овочі дають найкращий урожай?
— Які рослини відносяться до овочів?
— Як в Україні розвинуте плодівництво?
— Яке значення для людей мають овочі і фрукти?
— Які фруктові дерева і кущі ростуть у нашій місцевості? Біля вашого дому?
Читайте також: - I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|