V. Осмислення знань учнями.
1. Робота з підручником.
Опрацювання статті "Рослинництво у рідному краї", відповіді на запитання після тексту.
2. Робота в зошитах з друкованою основою, с. 58-60.
3. Відгадування ребусів.
— До якої галузі рослинництва відноситься кожна культура?
Читайте також: - I. Актуалізація знань учнів
- I. Контроль і закріплення знань учнів
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
- II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|