Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.

— Про що йшлося на сьогоднішньому уроці? Що нового ви дізналися? Що вам сподобалося? Що ні? Що вам найбільше запам'яталося? Пока­жіть на карті зону мішаних лісів.

VIII. Домашнє завдання.

— Прочитати статті "Природні зони України", "Мішані ліси" й підготувати відповіді на запитання після них.

Творче завдання: підготувати усну розповідь про будь-яку рослину чи тварину зони мішаних лісів.


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Степ.

Мета. Розкрити причину зміни зони мішаних лісів, формувати уявлення про природу степу і лісостепу; розкрити залежність рослин від тепла і опадів; показати пристосованість рослин і тварин до життя в лісо­степу і степу; розвивати увагу, уяву, мовлення, пам'ять; виховувати любов до природи, естетичні почуття.

Обладнання. Карти (природних зон та фізична), атлас, краєвиди лісостепу і степу, гербарій рослин, таблиці із зображенням рослин і тварин зони степу і лісостепу.

Хід уроку

І. Підсумок фенологічних спостережень.

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Письмовий тест.

1. Де знаходиться зона мішаних лісів?

а) На сході України;

б) на півдні України;

в) на півночі України.

2. Ще зону мішаних лісів називають ...

а) українське Полісся;

б) українське Поділля;

в) українські степи.

3. У лісах рослини ростуть ...

а) двома ярусами;

б) трьома ярусами;

в) без ярусів.

4. Які рослини утворюють підлісок?

а) Трав'янисті рослини і гриби;

б) дерева;

в) кущі.

5. Чому у мішаному лісі різноманітний тваринний світ?

а) У лісі тварини легко ховаються від ворогів;

б) тут є усі необхідні умови для життя тварин;

в) тварин ніхто не винищує.

6. Щоб зберегти і примножувати зону мішаних лісів, створено ...

а) зоопарк;

б) Поліський гідропарк;

в) Поліський заповідник.

Відповіді: 1) в; 2) а; 3) б; 4) в; 5) б; 6) б.

2. Індивідуальне опитування (усне).

— Уявіть собі, що ви побували в зоні мішаних лісів у ролі кореспондента газети і тепер маєте розповісти про те, що побачили, пр що довідалися в зоні мішаних лісів.

— За допомогою гербарію продемонструвати і розповісти про рослин­ний світ даної зони.

— Користуючись наочністю, назвати групи тварин, які населяють мішані ліси, розповісти про їхнє пристосування до життя в даних умовах.


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 555

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Осмислення учнями знань. | ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.