Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Осмислення учнями знань.

1. Робота з підручником.

Прочитати у підручнику статті "Природні зони України", "Мішані ліси".

2. Відповіді на запитання.

— Що таке природна зона?

— Яка географічна карта допоможе вивчати природні зони?

— Яким кольором на ній позначено зону мішаних лісів?

— Яку частину території України вона займає?

— Як по-іншому називають зону мішаних лісів?

— Що ви дізналися про рослинний світ Полісся?

— Чому в різні пори року мішаний ліс змінює свій зовнішній вигляд?

— Які тварини живуть у зоні мішаних лісів? Що приваблює тварин до цієї зони?

3. Гра "Побудуйте ланцюг живлення" (в групах чи парах).

— Побудуйте ланцюг живлення, який склався в зоні мішаних лісів. Групи озвучують свої роботи, а інші — перевіряють, виправляють помилки.

4. Гра "Хто у лісі живе, і що в лісі росте".

На дошці розвішано наочність із зображенням рослин і тварин.

Учень-ведучий пропонує відгадати загадки або коротко описати ту чи іншу рослину. Той, хто відгадає, знімає з дошки відповідну ілюстрацію і називає істотні ознаки рослини чи тварини. Загадки і опис можуть складати самі учні.

5. Розгадування кросворда.

Запитання до кросворда.

1. Обласний центр України, розташований в зоні мішаних лісів. (Житомир.)

2. Як по-іншому називають середній ярус лісу? (Підлісок.)

3. Перелітний птах. (Шпак.)

4. Щоб уберегти і примножити природу зони мішаних лісів, створено Поліський ... (Заповідник.)

5. Ґрунти в зоні мішаних лісів. (Болотні.)

6. Соснові ліси. (Бори.)

7. Лікарська рослина. (Звіробій.)

8. Тварина мішаних лісів, яку взято під державну охорону. (Олень.)

9. По засніженій галявці ходить хлопчик в білій майці. (Підсніжник.)

10. Слово, тотожне поняттю "зона мішаних лісів". (Полісся.)

5. Робота в зошитах з друкованою основою


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 626

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.