Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Роль і основні форми профілактичної роботи спеціалістів органів МСЕ

 

До числа провідних форм роботи спеціалістів органів МСЕ по попередженню та зниженню інвалідності слід віднести такі:

- аналітико-планова діяльність;

- профілактика інвалідності під час експертних засідань;

- просвітницька робота спеціалістів.

Дещо детальніше розглянемо зміст кожної з цих форм роботи.

1. Аналітично-планова діяльність.

Спеціалісти експертних комісій здійснюють систематичну роботу по веденню обліку, аналізу показників, статистиці інвалідності. Статистична інформація про рівень інвалідності серед населення, її динаміку з плином часу, структуру по тяжкості, нозологіях, галузях виробництва тощо дозволяє конкретно знати причини інвалідності - і на основі цього предметно боротися з ними. Ці дані є висхідною (початковою) базою у планувати цілеспрямованої профілактичної роботи, яку здійснюють не тільки спеціалісти МСЕК, але й інші, причетні до проблеми, відомства і служби. Це, наприклад, міжвідомчі перспективні комплексні плани заходів по попередженню та зниженню інвалідності або так звані програми охорони здоров'я населення.

2. Профілактика інвалідності під час експертних засідань.

Ефективна робота по попередженню та зниженню інвалідності проводиться лікарями-експертами безпосередньо на засіданнях МСЕК шляхом як консультування, так і вирішення експертних завдань. Так, спеціалісти комісії широко використовують своє право дозволяти лікарям лікувальної мережі продовжувати лікарняні листки часто-довгохворіючим за умови сприятливого клінічного прогнозу. При цьому створюються оптимальні умови для "доліковування" і оздоровлення людей. Внаслідок такої практики 75-80% хворих відновлюють свої здатності і повертаються до трудової діяльності і повноцінного життя.

Навіть встановлення інвалідності, особливо III групи і на відносно короткий час, в певному розумінні, є профілактичним заходом. Адже інвалідність - поняття динамічне. Вона може бути пов'язана і з частковою, і з повною непрацездатністю, встановлена на один рік або безстроково. Зрозуміло, що найбільш небезпечною є тяжка, постійна інвалідність. Своєчасне встановлення інвалідності, здійснення оздоровчих заходів, зміна умов трудової діяльності попереджують виникнення тяжких, стійких форм інвалідності, сприяють ефективній реабілітації інвалідів.

3. Просвітницька робота спеціалістів МСЕК.

Лікарі-експерти ведуть широку, систематичну медико-санітарну пропаганду, розповсюдження серед населення кваліфікованих знань з проблем охорони здоров'я і працездатності, причин інвалідності і шляхів їх запобігання. Така робота здійснюється з використанням різноманітних методів, форм просвітництва: проведенням лекцій та бесід, випуском санітарних бюлетенів та листівок, використанням можливостей преси, радіо та телебачення.

 

 


Читайте також:

  1. B грудини зі здавленням чи пораненням органів.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  6. II. Основні засоби
  7. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  8. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інвалідність як негативне соціальне явище, державна політика щодо її запобігання | Спільні форми роботи разом з іншими відомствами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.