Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фізкультхвилинка

Ось ведмедиця іде,

Ведмежат купать веде.

«Раз, два» - нахилились,

Із струмочка гарно вмились.

«Три, чотири» - походили,

Лапки у воді помили.

Похитали головою

Ще й притупнули ногою.

На «п’ять»- усі дружно встали

І назад помандрували.

 

3. Виконання вправ та завдань у зошитах із друкованою основою.

 

VІ. Практична діяльність учнів.

1. Ознайомлення із програмою «Wild Web Woods» («Дикий Інтернет Ліс»)

а) розповідь вчителя

Гра «Дикий Інтернет Ліс» є частиною програми Ради Європи «Будуємо Європу для дітей і разом з дітьми». ЇЇ цілі – заохочувати людей знати і поважати права дитини, а також захищати дітей від усіх форм насильства. За останні десять років Інтернет змінив життя людей. Він має свої позитивні сторони, але може також бути небезпечним для дітей. Ця гра спрямована на те, щоб навчити вас уникати пасток в Інтернеті та вправно ним користуватися. В основу гри покладено довідник Ради Європи «Інтернет-грамотність», який складається із 21 інформаційного розділу з різних важливих питань та містить багато корисних порад.

Кінцевою метою гри є чудове е-місто Комета, де панують радість, мир та свобода. Але щоб дібратися до нього, треба пройти через Дикий Інтернет Ліс. Шлях цей небезпечний і на ньому зустрінеться багато пригод.

Сьогодні ви завітаєте у е-місто Комета як гості і дізнаєтеся багато цікавого.

б) робота з підручниками (с. 56-57)

2. Повторення правил поводження у комп’ютерному класі. Гра «Ніжки-долоні» (якщо правильно – плескати у долоні, якщо неправильно – тупати ніжками)

В клас комп'ютерний спітнілі ми вбігаємо щосили...

Витри старанно взуття, нам не потрібне сміття!

За улюблений комп'ютер падаєм, мов спілі фрукти...

А щоб сісти нам за парту, вчитель нам дає команду!

Ти підсунь дисплей близенько і шнури поправ хутенько!

Від екрана ти відсядь... Сантиметрів п'ятдесят!

Голова болить моя, Потерплю годину я!

Я дротів не зачіпаю, правило це добре знаю!

Як відчую щось горіле, промовчу я всім на диво...

В електронний клас науки сміло входь! Лиш вимий руки!

2. Робота із програмою за комп’ютерами.

Вправи для очей

Сплять маленькі совенята

(Очі заплющені).

Раз — розкрили оченята,

Подивилися навколо

(Кругові рухи очима),

Потім вгору і додолу.

(Лише очима, головою не рухати.)

Оченята — блим, блим, блим!

Відпочити треба їм!

Вправо, вліво оченята

Повертали совенята.

Совенята будуть спати,

А ми будем працювати.

VІІ. Виконання логічних завдань «Для кмітливих» (с.58)


Читайте також:

  1. V. Фізкультхвилинка.
  2. VІ. Фізкультхвилинка.
  3. Фізкультхвилинка
  4. Фізкультхвилинка
  5. Фізкультхвилинка
  6. Фізкультхвилинка
  7. Фізкультхвилинка (2 хв.)
  8. Фізкультхвилинка.
  9. Фізкультхвилинка.
  10. Фізкультхвилинка.




Переглядів: 1236

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Сприймання та засвоєння нового матеріалу. | VІІІ. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.