МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
VІІІ. Підсумок уроку.- Що називають мережею мереж та всесвітньою павутиною? - З чого складається Інтернет? - Які Інтернет-служби ви знаєте? - Яке віртуальне місто відвідали на сьогоднішньому уроці? Гра «Ланцюжок» (учні по черзі називають, що можна робити за допомогою Інтернету)
Розділ 3 Пошук даних в інтернеті Вчитель: Коваль Ж.Л. ЗОШ І-ІІІ с. №6 Урок № 13 Тема уроку: Всесвітнє павутиння Форма уроку: комбінований Час: 40 хвилин Мета: ознайомлення учнів з поняттям комп’ютерної мережі (локальної і глобальної), веб-сторінки, адресу веб-сторінки, гіперпосилання та можливими напрямами їх використання в житті людини; набуття початкових практичних навичок використання глобальної мережі Інтернет; знайомити з правилами безпечної роботи в Інтернеті. Задачі: Освітня: Познайомитися з поняттям комп’ютерної мережі (локальної і глобальної), веб-сторінки, адресу веб-сторінки, гіперпосилання та засвоїти правила пошуку в Інтернеті Розвиваюча: розвивати логічне мислення, просторову уяву, розвивати в учнів інтерес до предмету, інформаційну культуру та вміння аналізувати, робити висновки. Виховна: виховувати акуратність, точність, коректність і тактовність при роботі з комп’ютером; прищеплювати навички самостійної та групової роботи. Обладнання:комп’ютери, проектор, зошити з інформатики, електронна презентація. Програмне забезпечення:операційна система Windows XP,пакет програм Microsoft Office (Word та Power Point), Internet Explorer План уроку: І. Організаційна частина. ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Завдання для кмітливих. ІV. Вивчення нової теми. V. Робота з підручником. VІ. Фізкультхвилинка. VII. Робота із зошитом. VIIІ. Практична робота на ПК. IX. Підсумки уроку. X. Домашнє завдання. Хід уроку: І. Організація класу - готовність учнів до уроку; - перевірка присутніх на уроці. ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Ця всесвітня мережа Скільки знає – просто жах! З нею вчись ти працювати – Теж багато будеш знати. (Інтернет)
І комп’ютери порою Розмовляють між собою А для цього їм потрібна Річ відома не усім До ПК ти підключай Повідомлення приймай, Адже мову ми ведем Про зв'язок через … (модем) Що таке Інтернет?(Інтернет - це всесвітня інформаційна мережа, яка складається з мільйонів комп'ютерів у різних куточках земної кулі, поєднаних між собою. Слово "Інтернет" походить від англійського "International Network'", що означає "Міжнародна мережа".) ІІІ. Завдання для кмітливих Читайте також:
|
||||||||
|