МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VІІІ. Підсумок уроку.- Що називають мережею мереж та всесвітньою павутиною? - З чого складається Інтернет? - Які Інтернет-служби ви знаєте? - Яке віртуальне місто відвідали на сьогоднішньому уроці? Гра «Ланцюжок» (учні по черзі називають, що можна робити за допомогою Інтернету)
Розділ 3 Пошук даних в інтернеті Вчитель: Коваль Ж.Л. ЗОШ І-ІІІ с. №6 Урок № 13 Тема уроку: Всесвітнє павутиння Форма уроку: комбінований Час: 40 хвилин Мета: ознайомлення учнів з поняттям комп’ютерної мережі (локальної і глобальної), веб-сторінки, адресу веб-сторінки, гіперпосилання та можливими напрямами їх використання в житті людини; набуття початкових практичних навичок використання глобальної мережі Інтернет; знайомити з правилами безпечної роботи в Інтернеті. Задачі: Освітня: Познайомитися з поняттям комп’ютерної мережі (локальної і глобальної), веб-сторінки, адресу веб-сторінки, гіперпосилання та засвоїти правила пошуку в Інтернеті Розвиваюча: розвивати логічне мислення, просторову уяву, розвивати в учнів інтерес до предмету, інформаційну культуру та вміння аналізувати, робити висновки. Виховна: виховувати акуратність, точність, коректність і тактовність при роботі з комп’ютером; прищеплювати навички самостійної та групової роботи. Обладнання:комп’ютери, проектор, зошити з інформатики, електронна презентація. Програмне забезпечення:операційна система Windows XP,пакет програм Microsoft Office (Word та Power Point), Internet Explorer План уроку: І. Організаційна частина. ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Завдання для кмітливих. ІV. Вивчення нової теми. V. Робота з підручником. VІ. Фізкультхвилинка. VII. Робота із зошитом. VIIІ. Практична робота на ПК. IX. Підсумки уроку. X. Домашнє завдання. Хід уроку: І. Організація класу - готовність учнів до уроку; - перевірка присутніх на уроці. ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Ця всесвітня мережа Скільки знає – просто жах! З нею вчись ти працювати – Теж багато будеш знати. (Інтернет)
І комп’ютери порою Розмовляють між собою А для цього їм потрібна Річ відома не усім До ПК ти підключай Повідомлення приймай, Адже мову ми ведем Про зв'язок через … (модем) Що таке Інтернет?(Інтернет - це всесвітня інформаційна мережа, яка складається з мільйонів комп'ютерів у різних куточках земної кулі, поєднаних між собою. Слово "Інтернет" походить від англійського "International Network'", що означає "Міжнародна мережа".) ІІІ. Завдання для кмітливих Читайте також:
|
||||||||
|