Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІV. Вивчення нової теми.

 

 

Завдяки мережі інформація з одного комп'ютера може потрапити до іншого, розташованого у будь-якому місці. Кожен комп'ютер у цій мережі має свою адресу, яка дозволяє знаходити його. Телефонні канали, виділені лінії, супутники поєднують комп'ютери в єдину мережу. Вона охоплює Землю ніби павутинкою.
До телефонної мережі комп'ютер під'єднує спеціальний пристрій -модем.

Локальні мережі охоплюють невелику територію чи групу будівель (школа, клас).

Глобальна мережа охоплює великі території включає в себе десятки чи сотні тисяч ПК, об’єднання окремих мереж.

В Інтернеті зібрані відомості з усього світу. Усі ці відомості розміщуються на сайтах. Кожен сайт має свою адресу в інтернеті.

http://posnayko.com.ua

Сайт можна порівняти із книжкою

 

 

Сторінка сайту називається веб-сторінкою

 

На сторінках сайту може бути багато «дверцят». Такі «дверцята» називаються посиланнями.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 596

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VІІІ. Підсумок уроку. | V. Робота з підручником. с. 59-60

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.