Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема. Переглядаємо презентацію

Мета: ознайомити учнів з середовищем редактора презентацій, навчити відкривати презентації та переглядати їх;

розвивати пам’ять, логічне мислення, творчу уяву, довільну увагу;

виховувати самостійність, відповідальність, охайність при веденні записів.

Обладнання.додаткові картки, зошит з друкованою основою

Хід уроку

І. Організаційна частина.

Дзвоник дав усім наказ

До роботи швидше в клас.

Працюватимемо гарно,

Щоб урок пройшов не марно

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Бліц-опитування.

- З чого складається презентація?

- Як називають програму для створення комп’ютерних презентацій?

- Що таке презентація?

- Що таке комп’ютерна презентація?

3. Перевірка завдання «Для кмітливих» с. 100 (підручник).

4. «Мозкова атака».(задачі-вірші)

Дві сестрички, дві лисички,

Заплели по дві косички.

Скільки разом у лисичок

Є заплетених косичок?

o Чотири індики

Пішли на музики,

Танцювали гупали

Скільки ніжок тупали?

· В’яже бабуся-лисиця

Трьом онукам рукавиці.

- Подарую вам, онуки,

Рукавички по дві штуки.

Бережіть, не загубіть!

Скільки всіх? Перелічіть?

o В садок вийшли я і тато

Снігом щепи обгортати.

Ми по десять обгорнули

Скільки щеп в городі було.

5. «Лісовий телеграф»

Учитель видає учням, які сидять за першими партами картки, на яких записані числа 2, 3, 4 і показує таку схему:

 

 

 
 

 

 


Продемонструйте результат.

IV. Мотивація навчальної діяльності.

Я думаю, що активна робота вашого мозку дає нам право мандрувати далі по країні інформатики і знайомитись з програмою презентацій.

На сьогоднішньому уроці ви дізнаєтесь алгоритм перегляду презентацій, у яких режимах можна працювати з презентаціями, які дії можна виконувати зі слайдами та їх об’єктами.

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення учителя

Для того,щоб переглянути презентацію слід вибрати кнопку «Показ слайдів», яка розташована у верхньому лівому кутку вікна PoverPoint.

Під час перегляду розгорніть слайди на весь екран.

Щоб перейти до нового слайду потрібно натиснути клавішу Еnter, а щоб повернутися до попереднього слайда – потрібно натиснути клавішу Backspace .

Слайди можна переглядати та додавати нові. На цій самій вкладці можна змінювати і послідовність розташування слайдів та видаляти їх. Зміна місця розташування здійснюється перетягуванням. А щоб видалити слайд , слід його виділити та натиснути клавішу Delete.

. 2. Самостійна робота з підручником .

Прочитайте правила перевірки презентації. Ці поради ви відшукаєте у своєму підручнику на с. 101.

3.Коментована робота над презентацією вчителя «Наш клас».

 

VІ. Фізкультхвилинка.

Раз-два.

Всі присіли.

Потім вгору підлетіли.

Три-чотири.

Нахилились, зі струмочка гарно вмились.

П’ять-шість.

Всі веселі, крутимось на каруселі.

Сім-вісім.

В потяг сіли, ніжками затупотіли.

Дев’ять-десять!

Відпочили і за парти дружно сіли.

VІІ. Закріплення нового матеріалу.

1. Робота з підручником:

Працюємо в парах .Опрацювати алгоритм роботи з комп’ютером с.101

 

2. Робота з комп’ютером.

Інструктаж з правил техніки безпеки.

Робота з алгоритмом роботи по перегляду презентації (підручник с.102-103)

.

3. Фізкультхвилинка (офтальмологічна пауза).

 

Раз, два.

Рівно голова!

Три, чотири, п’ять

Будем очі затулять.

Шість, сім

Знов відкрили

І на вісім затулили.

Міцно, міцно потримали.

І все знову починали.

П’ять разів так повторили,

За місця робочі сіли.

 

4. Робота в зошиті з друкованою основою.

Y.Підсумок уроку.

Гра «Мікрофон»

- Як відкрити створену презентацію?

- Як створити презентацію?

- Як зберегти презентацію?

- Які клавіші слід використовувати для переходу до наступного або попереднього слайду?

- Яка різниця між командами Зберегти і Зберегти як...?

Релаксація.

- Сядьмо зручніше. Ви сьогодні гарно попрацювали і для того щоб навчитися контролювати свої емоції, свій організм ми проведемо релаксаційну вправу.

Заплющіть очі, зробіть п’ять глибоких вдихи і видихи…

Ви у лісі. Все навкруг зелене – трава, кущі, дерева. Які квіти ви побачили в траві? А кущі, яких звірів вони вам нагадали? Підніміть голівки вгору крізь гілля просвічується сонячне проміння, які гріє ваші обличчя. Аж раптом подув маленький вітерець… дмухніть собі в долоньки. Що у вас в долоньках залишилось від літнього лісу?

IX. Домашнє завдання

1. Опрацювати запитання на с. 103.

2. Опрацювати задачу 1 с.104

3.Створити слайд «Мій улюблений герой»(за бажанням)

 

Урок23


Читайте також:

  1. Агроценоз як система.
  2. Банківська система.
  3. Бюджет і бюджетна система.
  4. Бюджет і бюджетна система.
  5. Бюджетний устрій та бюджетна система.
  6. Бюджетний устрійпоказує, в який спосіб побудована бюджетна система. Іншими словами,він відображає організацію вертикальної структури бюджету держави за рівнями влади.
  7. Виборча система.
  8. Виборче право і виборча система. Референдум.
  9. Виборче право і система.
  10. Виборче право і система. Референдум
  11. Виховна справа як система.
  12. Гіпотоламо-гіпофізарна система. Роль ліберинів і статинів.




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Тема:Етапи створення презентації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.