МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Тема. Переглядаємо презентаціюМета: ознайомити учнів з середовищем редактора презентацій, навчити відкривати презентації та переглядати їх; розвивати пам’ять, логічне мислення, творчу уяву, довільну увагу; виховувати самостійність, відповідальність, охайність при веденні записів. Обладнання.додаткові картки, зошит з друкованою основою Хід уроку І. Організаційна частина. Дзвоник дав усім наказ До роботи швидше в клас. Працюватимемо гарно, Щоб урок пройшов не марно ІІ. Актуалізація опорних знань 1.Бліц-опитування. - З чого складається презентація? - Як називають програму для створення комп’ютерних презентацій? - Що таке презентація? - Що таке комп’ютерна презентація? 3. Перевірка завдання «Для кмітливих» с. 100 (підручник). 4. «Мозкова атака».(задачі-вірші) Дві сестрички, дві лисички, Заплели по дві косички. Скільки разом у лисичок Є заплетених косичок? o Чотири індики Пішли на музики, Танцювали гупали Скільки ніжок тупали? · В’яже бабуся-лисиця Трьом онукам рукавиці. - Подарую вам, онуки, Рукавички по дві штуки. Бережіть, не загубіть! Скільки всіх? Перелічіть? o В садок вийшли я і тато Снігом щепи обгортати. Ми по десять обгорнули Скільки щеп в городі було. 5. «Лісовий телеграф» Учитель видає учням, які сидять за першими партами картки, на яких записані числа 2, 3, 4 і показує таку схему:
Продемонструйте результат. IV. Мотивація навчальної діяльності. Я думаю, що активна робота вашого мозку дає нам право мандрувати далі по країні інформатики і знайомитись з програмою презентацій. На сьогоднішньому уроці ви дізнаєтесь алгоритм перегляду презентацій, у яких режимах можна працювати з презентаціями, які дії можна виконувати зі слайдами та їх об’єктами. V. Вивчення нового матеріалу. 1. Пояснення учителя Для того,щоб переглянути презентацію слід вибрати кнопку «Показ слайдів», яка розташована у верхньому лівому кутку вікна PoverPoint. Під час перегляду розгорніть слайди на весь екран. Щоб перейти до нового слайду потрібно натиснути клавішу Еnter, а щоб повернутися до попереднього слайда – потрібно натиснути клавішу Backspace . Слайди можна переглядати та додавати нові. На цій самій вкладці можна змінювати і послідовність розташування слайдів та видаляти їх. Зміна місця розташування здійснюється перетягуванням. А щоб видалити слайд , слід його виділити та натиснути клавішу Delete. . 2. Самостійна робота з підручником . Прочитайте правила перевірки презентації. Ці поради ви відшукаєте у своєму підручнику на с. 101. 3.Коментована робота над презентацією вчителя «Наш клас».
VІ. Фізкультхвилинка. Раз-два. Всі присіли. Потім вгору підлетіли. Три-чотири. Нахилились, зі струмочка гарно вмились. П’ять-шість. Всі веселі, крутимось на каруселі. Сім-вісім. В потяг сіли, ніжками затупотіли. Дев’ять-десять! Відпочили і за парти дружно сіли. VІІ. Закріплення нового матеріалу. 1. Робота з підручником: Працюємо в парах .Опрацювати алгоритм роботи з комп’ютером с.101
2. Робота з комп’ютером. Інструктаж з правил техніки безпеки. Робота з алгоритмом роботи по перегляду презентації (підручник с.102-103) . 3. Фізкультхвилинка (офтальмологічна пауза).
Раз, два. Рівно голова! Три, чотири, п’ять Будем очі затулять. Шість, сім Знов відкрили І на вісім затулили. Міцно, міцно потримали. І все знову починали. П’ять разів так повторили, За місця робочі сіли.
4. Робота в зошиті з друкованою основою. Y.Підсумок уроку. Гра «Мікрофон» - Як відкрити створену презентацію? - Як створити презентацію? - Як зберегти презентацію? - Які клавіші слід використовувати для переходу до наступного або попереднього слайду? - Яка різниця між командами Зберегти і Зберегти як...? Релаксація. - Сядьмо зручніше. Ви сьогодні гарно попрацювали і для того щоб навчитися контролювати свої емоції, свій організм ми проведемо релаксаційну вправу. Заплющіть очі, зробіть п’ять глибоких вдихи і видихи… Ви у лісі. Все навкруг зелене – трава, кущі, дерева. Які квіти ви побачили в траві? А кущі, яких звірів вони вам нагадали? Підніміть голівки вгору крізь гілля просвічується сонячне проміння, які гріє ваші обличчя. Аж раптом подув маленький вітерець… дмухніть собі в долоньки. Що у вас в долоньках залишилось від літнього лісу? IX. Домашнє завдання 1. Опрацювати запитання на с. 103. 2. Опрацювати задачу 1 с.104 3.Створити слайд «Мій улюблений герой»(за бажанням)
Урок23 Читайте також:
|
|||||||||||
|