МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Теорія абсолютних переваг Адама Семіта.- праця: „Дослідження про природу та причини багатства націй” (1776 р.) - основна ідея: „Правило кожного розважливого голови сім’ї полягає в тому, щоб не намагатися зробити самому річ, яку йому дешевше буде купити, ніж зробити... Те, що розумно у керівництві домогосподарством, лише у виключному випадку буде безглуздям у великому королівстві.” = „Не потрібно вагатися при купівлі за кордоном усього того, що іноземні виробники можуть виготовляти дешевше, ніж національні.” - реальне багатство країни складається з товарів та послуг, які можуть бути куплені її громадянами; - виділяв первинні (природні) та набуті (отримані в результаті технологічного розвитку) переваги; - виступав за широкий розвиток вільної міжнародної торгівлі, ввів поняття „фрітрейдерства” (англ. free trade); - конкуренція („невидима рука ринку”) – автоматичний регулятор економічних процесів; держава не повинна брати на себе функцію жорсткого контролю (передбачалася функція „нічного сторожа” та політика laisse faire (фр. „дайте зробити”) – /індивід самостійно обирав вид та масштаби економічної діяльності в межах певних законів і правил/); - ґрунтувався на трудовій теорії вартості (як і меркантилісти).
2. Теорія порівняльних переваг Давида Рікардо.(Подібну ідею попередньо висував Роберт Торенс, проте не довів її до кінця). - праця: „Основи політичної економії та оподаткування” (1817 р.). - основна ідея: „Наявність абсолютних переваг в національному виробництві того чи іншого товару не є необхідною умовою для розвитку міжнародної торгівлі – міжнародний обмін можливий та бажаний за наявності порівняльних переваг, які можна спостерігати там, де для виробництва двох товарів необхідні різні кількості праці.” - продовжив теорію абсолютних переваг, розглянувши її як один із можливих випадків; - також ґрунтувався на трудовій теорії вартості.
ІІІ. етап. Неокласичні теорії міжнародної торгівлі. 1. Теорія міжнародної вартості– Джон Стюарт Мілль (вперше розглянув проблему світової ціни, ціни, при якій здійснюється міжнародний обмін), Альфред Маршал, Френсіс Еджворт (графічне зображення ідеї). Д.С.Мілль: „Країни, які отримують найбільшу вигоду від зовнішньої торгівлі – це ті країни, чиї продукти користуються найбільшим попитом за кордоном і які пред’являють найменший попит на іноземні товари.” 2. Теорія витрат заміщення– Готфрід Хаберлер (вперше відсутні посилання на теорію трудової вартості): „Криві заміщення дозволяють визначити сукупність комбінацій благ, які можуть бути вироблені при використанні усіх наявних факторів виробництва. Зближення цих кривих із споживчими кривими байдужості дозволяє встановити точки рівноваги виробництво – споживання.” Читайте також:
|
||||||||
|