МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ НА СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТТЯХ
1. Людина та її походження. 2. Біологічні та соціальні ознаки людини. 3. Потреби людини. 4. Діяльність людини. 5. Праця як форма діяльності. 6. Мета життя людини. 7. Загальні поняття середовища життєдіяльності людини. 8. Характеристики природного середовища. 9. Техносфера як одно із умов життєдіяльності людини. 10. Соціально-політичне середовище. 11. Рівновага в системі «людина — життєве середовище». 12. Анатомо-фізіологічна структура людини. 13. Будова, властивості аналізаторів. 14. Характеристика основних аналізаторів в безпеці життєдіяльності. 15. Значення гомеостазу для забезпечення здоров'я і безпеки людини. 16. Психіка людини і безпека життєдіяльності. 17. Психічні характеристики людини. 18. Вплив властивостей людини на її дії, вчинки в процесі життєдіяльності. 19. Роль біоритмів у забезпеченні життєдіяльності людини. 20. Основні визначення здоров'я. 21. Взаємозв'язок суспільного, групового та індивідуального рівня здоров'я. 22. Біологічна та соціальна сутність здоров'я. 23. Адоптація організму до зовнішніх факторів середовища. 24. Характерні ознаки здоров'я. 25. Вплив негативних факторів на здоров'я людини. 26. Система охорони здоров'я в Україні. 27. Загальний рівень здоров'я населення України. ТЕМИ ДЛЯ ДОПОВІДЕЙ, РЕФЕРАТІВ І КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ 1. Природа людини, її походження і сутність. 2. Потреба праці як одна з найважливіших потреб людського існування. 3. Природна (біологічна) та соціальна сутність людини. 4. Природне середовище та його роль у життєдіяльності людини. 5. Соціум як система суспільного співжиття людей. 6. Людина і техносфера. 7. Вода як найважливіший фактор середовища життєдіяльності людини. 8. Ґрунт — важливий компонент біосфери і основа життя. 9. Ідеї В.І.Вернадського про ноосферу. 10. Системи сприйняття людиною стану навколишнього середовища. 11. Значення якості харчових продуктів у життєдіяльності людини. 12. Людина і її здоров'я. 13. Навколишнє середовище і здоров'я людини. 14. Проблеми «третього стану» в самопочутті людини. 15. Стан здоров'я населення в Україні. 16. Залежність здоров'я людини від кліматичних умов навколишнього середовища. 17. Врахування біоритмів в управлінні життєдіяльністю людини. 18. Значення ергономіки в системі безпеки життєдіяльності людини. 19. Психологічні властивості людини. 20. Таємниця довголіття.
Читайте також:
|
||||||||
|