Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ

1. Дайте визначення поняття «життя».

2. Проаналізуйте основні відмінності між людиною і тваринним світом.

3. Дайте визначення поняття «діяльність людини» і перелічіть її характерні ознаки.

4. Охарактеризуйте працю як цілеспрямовану діяльність людини; позитивні та негативні наслідки праці.

5. Поясніть значення атмосфери, гідросфери та літосфери в життєдіяльності людини.

6. Дайте оцінку ноосфери як нового еволюційного стану біосфери.

7. Проаналізуйте рівновагу в системі «людина — життєве середовище».

8. Дайте характеристику соціуму та соціальних груп як основних елементів життєвого середовища людини.

9. Поясніть вплив людини на середовище, яке її оточує.

10. Охарактеризуйте значення органів чуття для безпеки життєдіяльності людини та їх будову.

11. Поясніть психофізіологічний закон Вебера—Фехнера.

12. Визначте роль органів чуття в забезпеченні безпеки життєдіяльності.

13. Проаналізуйте значення обміну речовин та енергії.

14. Дайте характеристику основних видів харчових речовин і їх ролі в процесі обміну.

15. Ваші уявлення про правильне харчування?

16. З'ясуйте роль нервової системи в забезпеченні життєдіяльності людини.

17. Назвіть види і дайте характеристику поведінки людини.

18. З'ясуйте вплив властивостей людини на її дії, вчинки, поведінку в процесі життєдіяльності.

19. Визначте значення рис людини в її життєдіяльності.

20. Поясніть вплив якостей людини на безпеку життєдіяльності.

21. Дайте характеристику біоритмам як основам раціональної життєдіяльності.

22. Охарактеризуйте основні положення ергономіки.

23. Визначте сутність поняття «здоров'я».

24. Дайте характеристику біологічній та соціальній категоріям здоров'я.

25. Поясніть процес адаптації людини до навколишнього середовища.

26. Назвіть основні ознаки здоров'я.

27. З'ясуйте причини погіршення стану здоров'я населення в Україні.

28. Вкажіть шляхи вирішення проблеми збереження здоров'я населення України.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 491

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вплив негативних факторів на здоров'я людини | ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ НА СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТТЯХ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.139 сек.