Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 17.Слідчий огляд

Семінарське заняття:

Мета заняття: Навчити студентів тактичних прийомів огляду місця події, практично закріпити навички складання протоколу огляду місця події і додатків до нього.

Після повторення студентами теоретичного матеріалу, вони повинні попрацювати над практичним застосуванням своїх знань.

Студенти повинні вміти привести в робочий стан слідчий чемодан, підготувати фотоапарат, кінокамеру, магнітофон і керувати їх роботою.

Вміти організувати виїзд слідчо-оперативної групи на місце події, оцінити обстановку, правильно визначити мету огляду, організувати огляд і розкриття за „гарячими слідами”.

На семінарське заняття виносяться питання:

Поняття, сутність та загальні правила слідчого огляду

Загальні положення процесуального характеру слідчого огляду.

Загальні положення тактики слідчого огляду.

Слідчі огляди за об’єктом:

- огляд місця події;

- детальний огляд трупа;

- огляд предметів;

- огляд помешкань і ділянок місцевості, що не є місцем злочину.

Слідчі огляди за часом:

- початковий огляд місця події;

- повторний огляд місця події.

Слідчі огляди за об’ємом:

- основний огляд місця події;

- додатковий огляд місця події.

Підготовча стадія огляду місця події.

Робоча стадія огляду місця події.

Заключна стадія огляду місця події.

Версії при огляді місця події.

Техніко-криміналістичні прийоми і засоби, які застосовуються при огляді місця події. Фіксація результатів огляду.

Практичне заняття:

Студенти повинні оволодіти навичками попереднього дослідження матеріальних слідів для отримання інформації.

Провести огляд, виявити і зафіксувати сліди (протоколювання, фотогафування, складання планів, схем, креслень, копіювання, вилучення слідів з носієм).

Вміти прогнозувати обставини злочину і ознаки особи на основі результатів огляду.

Вміти провести огляд документа, виявити технічними засобами інформацію, відображену документом.

 

Завдання:

1. Огляд інсценованого місця події.

2. Огляд окремих обєктів на місці події (предметів, документів, знарядь вчинення злочину) з метою виявлення слідів.

3. Складання протоколу місця події згідно зі статтею 90 і 91 КПК України, фіксація в протоколі результатів огляду окремих обєктів і використання науково-технічних засобів.

4. Складання схеми місця події.

 

Індивідуальна робота: починається з формування викладачем груп, котрі будуть проводити огляд у сладі слідчого, понятих, спеціаліста і працівника міліції.

Після цього викладач доводить до учасників груп вихідні дані про подію. Огляд інсценованої обстановки місця злочину може бути декілька варіантів:

а) з манекеном трупа і слідами травм;

б) з манекеном без ушкоджень на тілі.

Після проведення огляду студенти складають протокол огляду.

5. Рішення ситуаційних задач.


Читайте також:

  1. II. Відкриття і подолання схоластичного світогляду
  2. АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД
  3. Аналітичний огляд
  4. Аналітичний огляд використання вторинної сировини і відходів
  5. Античній світогляд
  6. В яких випадках роботодавець зобов'язаний забезпечити за свій рахунок позачерговий медичний огляд працівників?
  7. В якій послідовності проводиться огляд трупа?
  8. Види світогляду: міфологічний, релігійний та філософський (натуралістична, об’єктивно-ідеалістична, субєктивно-ідеалістичні і матеріалістичні моделі).
  9. Визнання наявності недоліків, дефектів, недоглядів
  10. ВИЗНАЧЕННЯ РОЛІ І МІСЦЯ ДОГЛЯДУ ЗА ДІТЬМИ В ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНОМУ ПРОЦЕСІ. ОСНОВИ ЕТИКИ ТА ДЕОНТОЛОГІЇ В ПЕДІАТРІЇ.
  11. Вимоги до персоналу, що обслуговує виробниче обладнання доглядає тварин.
  12. Вимоги до режимів праці і відпочинку та профілактичних медичних оглядів




Переглядів: 424

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 10. Судова балістика і вибухова техніка | Семінарські заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.