Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Античній світогляд

Політеїзм (багатобожжя).

Боги є частиною природи, або уособленням природних стихій.

3. Вихідні якості богів: сила, могутність;

Боги впорядковують та оздоблюють світ.

5. Космос, природа — загальні умови існування богів і людей.

Людина спирається у своїх вчинках на знання.

Головне життєве завдання людини — здійснення подвигу.

У сприйнятті дійсності акцент падає на зовнішнє; внутрішнє проявляє себе лише через зовнішнє.

Люди поділяються за етнічними та родовими ознаками.

Панування натуралістичного світосприйняття.

Середньовічний світогляд

Монотеїзм (єдинобожжя).

2. Бог є духовною сутністю, яка перебуває за межами світу (трансцендентність).

Вихідна якість Бога—любов до людини.

Бог творить світ із нічого.

Природа не має власної сутності і не може існувати без припливу божественної енергії.

6. Людина в усьому покла­дається на віру в Бога.

Головне життєве завдання людини - спасіння душі.

8. У сприйнятті дійсності акцент падає на внутрішнє;

зовнішнє радше заважає пра­вильно зрозуміти внутрішнє.


Читайте також:

  1. II. Відкриття і подолання схоластичного світогляду
  2. Види світогляду: міфологічний, релігійний та філософський (натуралістична, об’єктивно-ідеалістична, субєктивно-ідеалістичні і матеріалістичні моделі).
  3. Духовно-моральна СЕС склалася на основі християнського світогляду і була втілена в межах православної соціально-економічної моделі.
  4. Загальна характеристика релігійного світогляду
  5. Загальна характеристика та світоглядні основи епохи Відродження
  6. Загальні риси подорожей в античному світі. Значення мандрівництва у формуванні тогочасного світогляду
  7. Значення хімії в розумінні наукової картини світу і формуванні діалектико-матеріалістичного світогляду
  8. Історичні типи світогляду
  9. Історичність світогляду
  10. Лекція 1. Світоглядні та науково-методологічні проблеми формування екологічного права (1 год.)
  11. Лекція 5. Народний світогляд, вірування, сім’я та родинна обрядовість




Переглядів: 2032

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завершальний цикл розвитку античної філософії: школи, ідеї, представники | Всі люди є рівними перед Богом. 1 сторінка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.