Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінювання письмових творчих робіт (переказів і творів)

У 4-му класі за навчальні перекази виставляються тільки позитивні оцінки. Незадовільну роботу учитель може оцінювати після того, коли учень попра­цює над її удосконаленням і виправленням допущених помилок.

За письмову тюрму роботу виставляються дві оцінки: за зміст і мовне оформлення, за орфографічну чи пунктуаційну грамотність з урахуванням ка­ліграфії письма. Учитель повинен уточнити, виставляючи оцінку, наприклад; за зміст — “4”, за грамотність — "3", пишучи ці слова в зошиті, а в журналі виставляючи оцінки у двох різних колонках. На місці негативної оцінки зали­шають порожню клітинку журналу.

Якщо учень не заслуговує позитивної оцінки за творчу роботу, учитель ставить під нею тільки підпис з письмовим зауваженням або порадою.

Критерій оцінок такий:

Оцінка "5" (10-12 балів)ставиться, якщо зміст тексту відповідає темі, заголовку, у ньому розкрито головну думку, наявні зачин, основна частина і кінець; твір написано за планом, складові частини тексту виділено абзаца­ми; будова речень граматично правильна, між ними існують логічні зв'язки; слова дібрані залежно від мети висловлювання; допущено одну-дві помилки у побудові речеш або увживанні слів; немає орфографічних та пунктуацій­них помилок на вивчені правила.

Оцінка "4" (7- 9 балів)— у тексті розкрито основну думку і загальний зміст, є всі складові частини, але допущено дві-три помилки у будові ре­чень і вживанні слів та одну-дві орфографічні й одну пунктуаційну помилки на вивчені правила.

Оцінка "З" (4-6 балів)— у роботі наявні відхилення від авторського тексту (переказ) або від теми (твір); неповно розкрито головну думку, є недо­ліки у структурі тексту (відхилення від плану, відсутні зачин або кінцівка), допущено три-чотири помилки у будові речень, у зв'язках між ними або у вживанні сліп та гри-п'ять орфографічних і одну-дві пунктуаційні помилки.

Примітка. Самостійні виправлення у творчих роботах, зроблені школя­рем акуратно, не впливають на загальну оцінку.


Читайте також:

  1. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  2. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  3. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  4. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  5. X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
  6. А а) робітники
  7. А) Заробітна плата її форми та системи.
  8. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  9. Автоматизація проектних робіт
  10. Аналіз грошових коштів позичальника, їх оцінювання і прогнозування.
  11. Аналіз продуктивності праці й заробітної плати
  12. Аналіз сучасного стану зайнятості і безробіття в Україні.




Переглядів: 806

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Орієнтовна структура уроку з розвитку мовлення (написання твору) | Аналіз дитячих творів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.