ТАБЛИЦЯ ОЦІНЮВАННЯ (ВИЗНАЧЕННЯ РЕЙТИНГУ) НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Поточний та модульний контроль
Індивідуальна науково-дослідна робота
Заохочувальні бали
Разом за 7 семестр 100 балів
Заліковий модуль №1
Семінарські (практичні) заняття
КР
ЗМ №1
3*3=9
85 балів
15 балів
СИСТЕМА НАРАХУВАННЯ РЕЙТИНГОВИХ БАЛІВ
ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
Оцінювання рівня знань студентів проводиться за модульно-рейтинговою системою. По закінченні вивчення навчальної дисципліни студент може набрати максимально 100 балів, у тому числі:
№ з/п
Види робіт.
Критерії оцінювання знань студентів
Бали рейтингу
Макси-мальна
к-ть балів
Модуль 1
1.
Бали поточної успішності за участь у семінарських заняттях і критерії оцінки
(у тому числі СРС – від 0 до 1 бала)
Від 0-3
1*3=3
· розгорнутий, вичерпний виклад змісту питання;
· повний перелік необхідних для розкриття змісту питання категорій та законів;
· правильне розкриття змісту категорії та законів, механізму їх взаємозв’язку і взаємодії;
· здатність здійснювати порівняльний аналіз різних теорій, концепцій, підходів та самостійно робити логічні висновки і узагальнення, знання історії створення таких теорій та еволюції поглядів їх представників;
· уміння користуватись методами наукового аналізу економічних явищ, процесів і характеризувати їх риси та форми виявлення;
· демонстрація здатності висловлення та аргументування власного ставлення до альтернативних поглядів на дане питання;
· використання актуальних фактичних та статистичних даних, матеріалів останніх подій в економічній та фінансовій сфері в країні та за її межами;
· знання необхідних законів і нормативних матеріалів України, міжнародних та міждержавних угод, обов’язкове посилання на них під час розкриття питань;
· активна участь в обговоренні дискусійних і проблемних питань теми семінару.
· порівняно з відповіддю на найвищий бал не зроблено розкриття хоча б одного-двох пунктів, указаних вище (якщо вони потрібні для вичерпного розкриття питання);
· при розкритті змісту питання в цілому правильно за зазначеними вимогами все ж таки студентом допущені помилки під час використання цифрового матеріалу, посилання на конкретні історичні періоди та факти, неточності у формулюванні термінів і категорій, проте з допомогою викладача він швидко орієнтується і знаходить правильні відповіді;
· студент не бере участі в обговоренні проблемних питань семінару.
· порівняно з відповіддю на найвищий бал не зроблено розкриття трьох чи більше пунктів, указаних вище (якщо вони потрібні для вичерпного розкриття питання);
· одночасно мають місце два чи більше типів недоліків, які окремо характеризують критерії оцінки ”задовільно”;
· у відповіді відсутні належні докази і аргументи, зроблені висновки не відповідають загальноприйнятим, хибні;
· характер відповіді дає підставу стверджувати, що студент неправильно зрозумів суть питання чи не знає правильної відповіді;
· допущені грубі помилки і студент не може їх виправити.
·студент відсутній на занятті;
·студент не приймав участь в обговоренні питань семінару.
·відпрацьоване семінарське заняття через пропуск з поважних причин у повному обсязі
·відпрацьоване семінарське заняття через пропуск з поважних причин у повному обсязі з неточностями у відповідях
·відпрацьоване семінарське заняття через пропуск з поважних причин у неповному обсязі з неточностями у відповідях
·відпрацьоване семінарське заняття через пропуск без поважних причин у повному обсязі
·відпрацьоване семінарське заняття через пропуск без поважних причин у неповному обсязі з неточностями у відповідях
·пропущене семінарське заняття невідпрацьоване
3.
Критерії оцінки практичних робіт
(у тому числі СРС – від 0 до 1 бала)
Від 0-3
2*3=6
·практична робота виконана у зазначений термін (за розкладом), у повному обсязі, без помилок і зарахована
·практична робота виконана у зазначений термін (за розкладом), у повному обсязі, зарахована, але має незначні зауваження
·практична робота виконана у неповному обсязі, та (або) при наявності значних помилок, і зарахована при умові її доопрацювання, та (або) повторне виконання не зарахованої практичної роботи
·практична робота виконана з порушенням терміну з поважних причин у повному обсязі без помилок
·практична робота виконана з порушенням терміну з поважних причин у повному обсязі, але має незначні зауваження
·практична робота виконана з порушенням терміну без поважних причин
·практична робота не виконана, або не зарахована
4.
Індивідуальна науково-дослідна робота
Від 0-15 балів
4.1
Написання реферату
Від 0-12 балів
· поглиблене розкриття проблеми, відображення власної позиції
· обґрунтоване розкриття проблеми
· реферат суто компілятивного рівня
4.2
Доповідь на науковій конференції з тематики дисципліни за рівнями:
Від 0-15 балів
· в академії
· всеукраїнській
· міжнародній
4.3
Публікація з тематики дисципліни
Від 0-15 балів
· стаття, яка відповідає вимогам ВАК України
· стаття, опублікована в зарубіжному науковому виданні
· тези
Контрольна робота
Від 0-32
6.
Модульний контроль. Модульний контроль проводиться в письмовій формі за окремими варіантами
Від 0-44
Встановлено 3рівніскладності завдань.
1. Перший рівень (завдання 1) – завдання із вибором відповіді – тестові завдання.
Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в картці тестування записана правильна відповідь (тести 1-10)
10*2=20
2. Другий рівень (завдання 2) – завдання із вибором відповіді – тестові завдання складнішого характеру
Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в картці тестування записана правильна відповідь (тести 11-15).
5*3=15
3. Третій рівень (завдання 3) – практичні завдання з повним розв’язком і поясненням одержаних відповідей.
В цих завданнях треба записати формули для розрахунків, послідовні та логічні дії всіх розрахунків і зробити обґрунтовані висновки. Якщо потрібно, то слід проілюструвати розв’язання завдання схемами, графіками, таблицями.
2*4,5=9
· Разом балів
Заохочувальні бали
· Активна участь у дискусії з проблемних питань теми лекції
+2
· Подача власного матеріалу, прикладів до лекційного матеріалу викладача
· Перемога в конкурсі студентських наукових робіт:
+10
- в академії
+8
- всеукраїнському, міжнародному
+10
· Участь в олімпіаді:
+8
- в академії
+6
- всеукраїнському, міжнародному
+8
· Перемога в олімпіаді:
+10
- в академії
+8
- всеукраїнському, міжнародному
+10
· Участь у роботі студентської наукового гуртка за тематикою дисципліни
+5
· Участь у науково-дослідній роботі кафедриза тематикою дисципліни
+12
7. Екзамен
До 100 балів
Встановлено 3 рівніскладності завдань.
1. Перший рівень (завдання 1) – завдання із вибором відповіді – тестові завдання.
Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в картці тестування записана правильна відповідь.
20 балів
2. Другий рівень (завдання 2) – завдання з короткою відповіддю.
Завдання з короткою відповіддю вважається виконаним правильно, якщо студент дав вірні визначення, посилання, тлумачення, короткі коментарі.
30 балів
3. Третій рівень (завдання 3) – практичні завдання з повним розв’язком і поясненням одержаних відповідей.
В цих завданнях треба записати формули для розрахунків, послідовні та логічні дії всіх розрахунків і зробити обґрунтовані висновки. Якщо потрібно, то слід проілюструвати розв’язання завдання схемами, графіками, таблицями.